new year new me!

  • 1 January 2023
  • 7 reacties
  • 133 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hallo guys!

en gelukkig nieuwjaar, hoe gaat jullie eerste dag van dit jaar tot nu toe?  wat zijn jullie uitdagingen in dit jaar, wat zijn de veranderingen en naar welke nieuwe doelen zijn jullie op zoek?

 

wat zouden jullie willen stoppen, zoals een slechte gewoonte of zoiets, voel je vrij om je ervaring te delen, laat het allemaal van elkaar leren


7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi hoi! 
 

jij ook een heel gelukkig nieuwjaar! Mijn eerste dag was vooral rustig aan doen en zijn met mensen waar ik van hou! En jou eerste dag? 
 

En ik weet niet of ik echt goede voornemens heb. Vaak vind ik dit soort dingen juist moeilijker als ik er een voornemen van maak en gaat het me dan juist tegen werken. Maar als ik er eentje moet noemen is het meer lief zijn voor mezelf en mooie momenten kunnen waarderen. 
 

en wat zijn jou goede voornemens? 
 

er is hier ook een mooi topic over trouwens: 

 

Reputatie 6
Badge +8

Hoi! Jij ook een gelukkig nieuw jaar! 
Wat zou je ons vertellen als wij dezelfde vraag terug zouden stellen? Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. 
Ik heb mijzelf voorgenomen geen goede voornemen meer te maken en zie wel wat dit jaar weer gaat brengen. 

Reputatie 2
Badge +3

@Sharon  bedankt voor je antwoord, ik denk dat we uiteindelijk allemaal lief moeten zien voor onszelf in the first place, maar doen we dat altijd? het is een goed doel trouwens dat ik bijna was vergeten!
het is interessant onderwerp laten we er in de toekomst snel op terugkomen

Reputatie 2
Badge +3

@Naoomi ik zou sociale media willen verwijderen en me meer gaan richten op een sociaal leven en sociale activiteiten "ik heb het over de toxic kant van de sociale media"
wat is jouw mening over deze kant Naomi ? heb je informatie of persoonlijke meningen als tip ?

Reputatie 7
Badge +11

Nog een gelukkig nieuwjaar @don.mo96 !

 

Ik zou van mijn eerste dag van het jaar zeggen dat die goed begon denk ik? 🤔 Maar bij nader inzien is hij dat dus eigenlijk niet echt geweest. Was aan het eind van vorig jaar nogal sceptisch naar dit nieuwe jaar toe en niet alleen maar vanwege de situatie waar ik al vanaf vorig jaar in zit is gebleken op nieuwjaarsdag. 😕

Van mijn nieuwe jaar kan ik niet bepaald zeggen dat hij gelukkig is. Of het ook maar een gelukkig jaar gaat worden daadwerkelijk is een tweede en moet ik nog gaan zien voor ik het ga geloven. 

Mijn uitdaging en doel voor dit jaar is aan het werk komen ruim voor het eind van dit jaar, dat is het enige wat ik wil.

Slechte gewoonte die ik wil afleren is snoepen/veel suiker na het geweldige nieuws van de tandarts wat mij enorm liet schrikken.

De rest van mijn voornemens staan bij het topic 'wat zijn jouw goede voornemens?'

 

Badge +11

De categorie ‘Stel je vraag’ is voor vragen aan Join Us of moderators. Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Moods & Feelings.

Reputatie 6
Badge +8

@Naoomi ik zou sociale media willen verwijderen en me meer gaan richten op een sociaal leven en sociale activiteiten "ik heb het over de toxic kant van de sociale media"
wat is jouw mening over deze kant Naomi ? heb je informatie of persoonlijke meningen als tip ?

Ik kan begrijpen waarom je social media zou willen verwijderen. Het is mooi dat het er is, want het helpt om met elkaar in contact te komen. Maar het heeft de overhand en er ligt tegenwoordig zoveel aandacht op dat het beeld ook wat vertekent word. 
Supergoed dat je je wilt gaan richten op sociaal leven. Heb je bijvoorbeeld leuke activiteiten in de buurt? Die mis ik hier soms wel een beetje. 

Reageer