Skip to main content

Hoihoi, 

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Kristel, ben 30 jaar, getrouwd, moeder en woon in omgeving Leeuwarden.

De reden dat ik deze topic start, is omdat ik een groot deel van mijn leven worstel met angststoornissen en dit soms best eenzaam voelt. Ik volg op dit moment therapie hiervoor en kom steeds wat dichterbij de kern als het ware, maar het lijkt erop dat het traject op z’n einde loopt en ondanks dat ik steeds dichterbij de kern kom lijkt het me heel fijn om meer meiden te leren kennen die misschien ook angststoornissen, depressies of andere mentale struggles ervaren, die het ook net als mij fijn lijkt om te Connecten over dit soort thema’s. 

Praten over je diepste kwetsbaarheden is natuurlijk best heel spannend, zeker tegen iemand die je totaal niet kent, (dat vind ik zelf ook☺️) dus ik dacht mochten er meiden zijn die ook deze behoefte delen en het fijn zouden vinden om contact met me op te nemen laat het me weten in de reacties en wie weet kunnen we elkaar dan eerst wat beter leren kennen online:) en dan vanuit daar verder te kijken 

Misschien nog leuk om te weten wat m’n hobbies en interesses zijn. Ik hou op z’n tijd van creatief bezig zijn, spelletjes kan ik ook waarderen en lees en leer graag over psychologie/filosofie en zelfontwikkelings thema’s. Daarnaast ben ik gelovig 

Wie weet tot ziens!🤗

Hoi Kristel,

Wat vervelend om te horen. Tegelijkertijd ook heel fijn dat je hiervoor therapie hebt kunnen volgen en langzamerhand steeds dichterbij de kern komt! Het lijkt me niet makkelijk om zo iets te delen. Hopelijk lukt het om hier mensen te vinden met soortgelijke ervaringen, heel veel succes nog!💓

Wat lief dankjewel!😊

Ik wilde graag dit topic sluiten maar kon zo gauw geen knop er voor vinden😅 dus bij deze..🌸

Hoi Kristel,

Wat knap dat je dit durft te delen en zo goed kunt verwoorden. Wat heb je een pech gehad dat je hier zo mee hebt moeten worstelen in het verleden, lastig hoor. 

Ik hoop dat er iemand op je pad komt waarmee je het hier fijn over kunt hebben.

Bedankt voor je openheid!

Groet, Daan :)

Ik wilde graag dit topic sluiten maar kon zo gauw geen knop er voor vinden😅 dus bij deze..🌸

Op verzoek van de author is dit topic gesloten