It's a kind of magic ✨ | Weekly Mission

  • 18 March 2024
  • 13 reacties
  • 115 × bekeken
It's a kind of magic ✨ | Weekly Mission
Badge +11
  • Community Manager
  • 174 reacties

De bekende Vlaamse popgroep K3 leerde ons als kind dat iedereen kan toveren. Persoonlijk is het mij nog nooit gelukt, maar het kriebelt soms wel. Want hoe vet zou het zijn als we wel konden toveren?! Daarom deze week de vraag welke magische krachten jij zou willen hebben en wat je ermee zou willen doen. Sharing is caring! 🪄


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou heel graag willen vliegen. Of In dieren kunnen veranderden 😄. 

Reputatie 5
Badge +5

ik zou ook graag willen vliegen! ik droom er zo vaak over xD lijkt me echt geweldig zo hoog en heeeel snel ofc 

Reputatie 7
Badge +14

Mij lijkt in dieren veranderen ook echt super gaaf of super snel kunnen rennen zoals The Flash!

 

Al zou ik als ik de keuze zou hebben, de kracht kiezen om mensen te genezen.

Reputatie 5
Badge +5

Ik zou wel willen tijdreizen.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou willen shapeshiften net als Mystique. De mogelijkheid om van geslacht en uiterlijk ten allertijden te kunnen veranderen zou fantastisch zijn. Dan kan ik de ene dag door het leven als een gothic emo boy, en de andere dag als een cute kawaii girl. 

Reputatie 3
Badge +3

Spiderman of venom

Reputatie 5
Badge +6

Ik zou willen vliegen of onzichtbaar kunnen worden 

Reputatie 3
Badge +1

Heb altijd al de stilzetknop van Ernst en Bobbie willen hebben. Dagen zijn voor mij vaak te kort om alles in te proppen wat ik graag wil doen, dus om de dag dan lekker lang te rekken zo ideaal zijn 😁

Reputatie 6

Ik wilde altijd al als avatar Aang kunnen "airbenden" en vliegen! 🕊️

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou de tijd en dus de wereld even op pauze kunnen zetten. Lijkt me super handig:) Gewoon als je te bijna te laat komt voor je bus je even de tijd kan stoppen en op die manier toch optijd kan komen:D

Reputatie 6
Badge +8

vliegen lijkt me toch wel het coolste

Reputatie 2
Badge +2

Denk toch wel vliegen of teleporteren dan kan ik naar de zon toe wanneer ik maar wil (kut regen in NL joh bah bah) 😴

Super Flight, Super Speed, Super Strength, Super Agility en control of elements. 

Reageer