Ik ben terug gevallen in mijn verslaving door fake friends

  • 20 December 2022
  • 2 reacties
  • 94 × bekeken

Badge

Ik vrees dat mn engery verslaving terug is.
Ik zweer als ik al een dag geen redbull ofz op heb wordt ik echt heel boos opmezelf en soms ook op andere die het helemaal niet verdienen.
Hoe het komt? Nou 2 woorden: Fake friends.
ik heb letterlijk door mn verslaving bijna ieder merk op. bullet Redbull, monster, huismerk en noem maar op.
ik dronk eerst 1 blikje in de 4 weken, maar nou drink ik sws 1 of 2 blikjes per dag soms zelfs 4 of 5.
want dan gaat dat depressie gevoel  en de gedachte dat ik eenzaam ben en wss nooit meer vrienden ga krijgen even weg doordat ik engery drink wordt ik ff weer blij en energiek, maarja dat effect duurt niet lang dus ik drink meer en meer.

als ik het "vrienden" van mij vertelde zeggen ze altijd "Beter dan roken" "Tis ook beter dat je verslaafd bent aan redbull inplaats van drugs toch" 
Ik kan er slecht tegen als ze dat zeggen want een engery verslaving is net zo slecht.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Waarom word je juist boos als je geen energiedrank op hebt?

Reputatie 2
Badge +2

Geef niet in in valse gedachten ik heb ook best enge gedachten gehad. Maar wat mij altijd hielp was mega hard trainen of. Journalling.

Kennis over psychologie en. Communicatie bestuderen dan kom je erachter waar het aan ligt en leer je erg veel over jezelf en andere!

 

En wees nooit beschaamd om hulp te vragen  aan mensen die om je geven . Ook heb je een irritante zus  bijvoorbeeld zelfs die zou meteen je te oor staan en raad geven. Blijf uit de buurt van toxic. People en toxic behaviour Habits 

Verslaving komt omdat je iets probeer uit weg te gaan.  Je moest het gevecht aan gaan net als ik,. Ontdek dingen van jezelf met zelfkennis op te doen en. Kennis op te doen op internet en boeken en lectures.  Game verslaving kan net zo erg zijn als rook of energy drink verlaging.

 Zou ze skippen beter vriendloos dan toxic mensen in je leven. Zelfs random duif kan je beter raad geven dan hun 😂😂 (als hij kon praten)

 

Hoop dat dit beetje licht schijnt op. Duitsernis.

:) :)