Skip to main content

Hoogbegaafd

  • April 13, 2026
  • 2 reacties
  • 115 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik ben er laatst achtergekomen dat ik hoogbegaafd ben op latere leeftijd (27). Mijn therapeut raadde mij aan om een keer naar een hbcafé te gaan, maar ik ben op zoek naar meer dingen die ik kan doen om mijn hoogbegaafde brein beter te leren begrijpen.

Zijn er mensen die zich hier in herkennen of tips hebben? Laat het me weten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Merel
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • April 13, 2026

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • April 17, 2026

Hi Dinda, ik heb 2 linkjes die je misschien interessant vindt! Vooral die eerste denk ik. 

https://youtu.be/FDNNltOLR4c?si=ZrXlFMlp6i9gjTtI

https://www.psychosenet.nl/voorbij-de-labels-ontdek-de-7-dimensies-van-jouw-unieke-ervaring/

Dankjewel! Hier heb ik zeker wat aan :)