Het motto/quote topic!

  • 20 November 2022
  • 9 reacties
  • 72 × bekeken

Lieve allemaal, op de een of andere manier voel ik vandaag echt de drang om dit tegen jullie te zeggen dus daar komt het:

Je mag er zijn zoals je bent!👍 

 

Soms kunnen woorden/een zinnetje/een gedichtje/een motto/een quote/een liedje etc. je zo raken. Je kan er troost in vinden, of kracht.. motivatie.. of net dat zetje die je nodig hebt om een stap te nemen. 

Daarom lijkt het mij een mooi iets om in dit topic dit met elkaar te delen. Dus als jullie een van de bovenstaande dingen hebben en het met ons wilt delen, kom maar door dan! 😊


9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Wat toevallig! Ik zat er zelf ook over na te denken om z’n zelfde topic aan te maken.

 

ik wil tegen iedereen zeggen:

 

Je mag er zijn 

&

hoop is het laatste dat sterft 

“A day may come when the strength of men fails, the courage shall fade… but it is not THIS day.”

Reputatie 6
Badge +8

'’Never lose hope, be persistent and stubborn and never give up. There are many instances in history where apparent losers suddenly turn out to be winners unexpectedly, so you should never conclude all hope is lost.'’

“I think it’s important that you do your own research, take personal responsibility for your decisions, experiment, and find what works best for you.”

''I hate coffee, I had a small cup once and it was like drinking battery acid. I had to poop all morning.''

Reputatie 4
Badge +4

Als je even niet blij kunt zijn met wat je hebt, wees dan blij met wat je niet hebt :-)

Reputatie 7
Badge +10

Samenspelen om stebeurt

Lots of stuff from A Man's Search for Meaning by Viktor E. Frankl.

"Each man suffers his own, unique suffering, which no other can suffer in his place" 

Gloomy, but helped me way more than anything else.

Reputatie 4
Badge +6

Je bent wat je doet...

Reputatie 7
Badge +10

Makayla Noble: “God’s not done with me”

Reputatie 2
Badge +2

Mijn favoriete quote, welk ik ook op mijn arm wil laten tatoeëren.

 

What a terrible day to have eyes. 
 

Soms heb je van die dagen, dan maak je iets mee of zie je iets, wat je niet wil. What a terrible day to have eyes!

Reageer