Dag iedereen
De laatste tijd ben ik veel bezig met existentiële vragen. En ik wilde hier met jullie over in gesprek gaan.
Vragen waar ik mee zit:
- Wat is de zin van het leven?
- (Hoe) weet je wat je ‘doel’/je ‘missie’ is in dit leven?
- Wat wil je graag nog zeker meemaken?
- Wat gebeurt er na de dood?
- Geloven jullie in een soort hiernamaals, reïncarnatie of in ‘niets’?
- Hebben jullie zelf nog iets met dit onderwerp dat jullie willen delen?



