Skip to main content

De Magische Steen | Dilemma Donderdag

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 72 × bekeken
De Magische Steen | Dilemma Donderdag

Voor vandaag heb je een mooie wandeling gepland door het bos. Terwijl de zon schijnt en de vogels fluiten zie je ineens wat glinsteren in je ooghoek. Je loopt voorzichtig erop af en ziet dat het een mooie steen liggen.

Op de steen staat gegraveerd: “Wie deze mooie steen kapot slaat kan de toekomst zien. Maar als je deze steen in een diep meer gooit kan je gedachtes van andere mensen lezen.

Wat zou je met deze mooie steen doen? 

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Dit is een hele lastige.. maar toch kies ik ervoor om de steen kapot te slaan en de toekomst te zien.🔮👀

Aangezien ik regelmatig zeg; Als ik dat van te voren had geweten😂

Als voorbeeld; je wilt op vakantie en het weer is dan toevallig super slecht 🥹

Gedachtes lezen zou ik echt nie willen🥲

 

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +6

Ik weet beter dan met 🧚 fairie magie om te gaan straks ben ik vervloekt, ik kies er voor om hem te🏃🏻 boeken zorg dat ik zo snel mogelijk daar weg ben.

Reputatie 5
Badge +5

Optie 1 !

Reputatie 7
Badge +14

Hmm de toekomst is voor dat moment nog de toekomst, ik ga voor gedachten lezen.  

Reputatie 2
Badge +2

gedachtes lezen 100% als je de toekomst kan zien dan veranderd de toekomst steeds dus hoe weet je dan welke toekomsten de juiste zijn? butterfly effect enzo. 
met gedachtes lezen kun je iig weten wie er eerlijk tegen je is en wie niet. en besides je kunt er heel wat mee bereiken waarschijnlijk. 

Reageer