Skip to main content

Hallo! Zijn er hier mensen die de politiek volgen? Maakt niet uit welke politiek, ik vind van elk land interessant, maar ik denk gezien de grote opheft de Nederlandse en Amerikaanse politiek toch wel het meest. En zijn er dus ook mensen die het leuk zouden vinden om er met mij over in gesprek te gaan? Ik ben erg opzoek naar jongeren waar ik hier samen over kan praten, maar ik weet ook dat het een onderwerp is wat ‘beperkte interesses’ heeft.

Hallo, idd niet echt het meest voor de hand liggende interessen gebied maar wel eentje van mij! NL, VS, VK etc. Hangt samen met een groteren passie die ik heb voor geografie. Als je wilt kun je me een privé bericht sturen (dat kan op deze website vgm?) om op een ander platform contact op te nemen! 


Ik vind de wereldpolitiek wel interessant. Ik kan me de laatste jaren niet echt vermaken wat in eigen land gebeurd maar in de geopolitiek gebeurd wel erg veel en zijn trends gaande waar ik me wel zorgen om maak. Niet dat je er veel invloed op kunt hebben maar door erover te hebben kun je het wel vaak beter begrijpen. Ik wil best in klein groepje eens deelnemen als je het leuk lijkt.


Ik vind politiek heel interessant vooral als het gaat om energie, klimaat en gelijkheid!