Skip to main content
Koolvis
November 24, 2021

Opening community

• November 24, 2021
  • 6 reacties
  • 86 × bekeken

Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft er gisteren ook gekeken naar de opening van de community door Typhoon? Of was je er misschien zelfs live bij, online of in de studio? Ik kon er niet bij zijn gisteren, maar heb het vanochtend teruggekeken. Ik vond het heel gaaf gedaan, en leuk ook om sommige van jullie ‘in het echt’ te zien.

Hier kun je de uitzending terugkijken: https://www.youtube.com/watch?v=XprMbpaO9SU&t=480s

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    November 24, 2021

Ik was aan het woord, tijdens de livestream. Een hele toffe ervaring! Zelfs een foto met Glenn (Typhoon) gefixt. 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Koolvis
    KoolvisAuteur
    November 24, 2021

Gaaf, leuke foto!

Kim
    Oud-medewerker
    November 24, 2021

Eeey toffe foto Diego! Ik heb ook wat stukjes live teruggekeken en het zag er echt super goed uit allemaal. Iedereen die gesproken heeft; super gedaan! Jullie mogen trots zijn op jezelf :clap_tone1:

Quinty
    Myth
    November 29, 2021

Het was ontzettend gezellig =-)  Leuk om mee te maken:sunglasses:

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Rochella
    November 30, 2021

Ik was aan het woord, tijdens de livestream. Een hele toffe ervaring! Zelfs een foto met Glenn (Typhoon) gefixt. 

Leuke foto! En echt super goed gedaan, goed gesproken 👍👌

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Rochella
    November 30, 2021

Het was ontzettend gezellig =-)  Leuk om mee te maken:sunglasses:

Leuk om je te mogen ontmoeten! 😊

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!