Nog 5 dagen en dan beginnen de verkiezingen

  • 17 November 2023
  • 5 reacties
  • 91 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

We hebben net een verkiezingsdebat gezien op TV. Het gaat er daar toch wel redelijk heftig aan toe. Iedereen probeert de zwevende kiezers voor zich te winnen. 

Hebben jullie al een idee op wie je gaat stemmen? Als je gaat stemmen? Want hoor ook van een aantal mensen dat ze niet gaan.

Ik ga wel stemmen, maar heb nog niet echt een directe voorkeur voor een partij. 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik ga op Fransje stemmen de enige manier om links eens aan het stuur te zetten.

Reputatie 7
Badge +11

Weet niet of ik ga stemmen dit jaar. Heb echt al zeven, bijna acht jaar stemrecht maar nog nóóit gestemd.

Reputatie 3
Badge +7

SP als ik ga stemmen maar weet nog niet of ik ga

Reputatie 1
Badge +3

in een land dat zwaar richting rechts radicaliseert is een sterke linkse oppositie nodig, daarom stem ik Partij voor de dieren. ondanks meningsverschillen met hun programma, hebben ze ook veel sterke punten en is het een partij die niet zomaar mee zal gaan met de regering. zelfs als PvdA/GL grootste zal worden, ze moeten te veel water bij de wijn doen om een coalitie te vormen met VVD en NSC. en heb te weinig vertrouwen in Timmermans als leider helaas

Reputatie 2
Badge +3

Zelf weet ik het nog niet. Ik vind namelijk dat de meeste partijen wel goede punten hebben, maar er is er geen een die mij echt aanspreekt. De kieswijzers die ik heb uitgeprobeerd geven ook niet een eenduidig beeld voor mij, maar dat kan ook komen omdat ze niet zo goed zijn😆

 

Reageer