Sinterklaas en zijn gezellige Pieten zijn er vandoor, en guess what? Kerst staat praktisch voor de deur! De straten zijn versierd met lichtjes, en de geur van pepernoten maakt plaats voor die van... nou ja, alles wat naar kerst ruikt!
Om alvast in de kerststemming te komen, wil ik alles weten over jullie kerstplannen en de voorbereidingen die jullie treffen voor de meest magische tijd van het jaar!
Wat staat er op jullie kerstplanning? Of je nou een mega diner maakt, een kerstfilm marathon houdt of misschien iets totaal anders? Deel het in de reacties.
Dit jaar wordt het 'n gezellige kerstboel! Met kerstavond gaan mijn vrouw, dochter en ik lekker uit eten met twee goede vrienden. Op de eerste kerstdag zijn we bij mijn schoonouders en op de tweede kerstdag bij mijn ouders.
Wat zijn jullie kerst voorbereidingen? Gaan jullie samen de kerstboom optuigen, de hele buurt verblinden met jullie kerstverlichting of misschien alvast kerstinkopen doen?
Bij ons hangt de kerstboom al een tijdje aan het plafond. Ja, je leest het goed – we hebben 'm op z'n kop hangen! (Ik voeg een foto toe, check 't maar!) Ik moet zeggen, ik vind kerst echt een prachtige tijd. Het is alsof de magie van de feestdagen door de hele kamer zweeft, vooral met die omgekeerde kerstboom. Wat vinden jullie ervan?
Welke kerstfilm is jullie all-time favorite? Of het nu gaat om de klassieke streken van Home Alone, de betoverende wereld van The Polar Express, of het komische verhaal van Elf. Niks is te gek!
Zelf kijk ik heel graag kerstfilms en daarom kan ik ook moeilijk benoemen welke mijn favoriet is. Wel hoop ik elk jaar op mooie nieuwe kerstfilms.
Zijn er specifieke kerstliedjes die jullie graag luisteren om in de feeststemming te komen? Muziek speelt vaak een belangrijke rol tijdens de feestdagen.
Zelf heb ik twee kerstliedjes die ik erg leuk vind en daarom ook vaker beluister rond deze tijd;
Nou, dat was 't dan weer! Ben benieuwd naar jullie reacties. Ik wens jullie allemaal een geweldige kerst en een nieuw jaar vol hoop, gezondheid, en succes!