Corona booster wel of niet nemen?

  • 4 January 2024
  • 4 reacties
  • 88 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben laatst weer opgeroepen voor een corona booster prik en zit nu dus te twijfelen of ik wel of niet moet halen. Ik heb al een keer corona gehad en ben er toen ook niet echt ziek van geworden. 

Heb jij h'm genomen? Of zou je h'm nemen als je er voor opgeroepen wordt?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Die keuze is aan jezelf denk ik. 

Ik persoonlijk haal géén booster meer omdat ik van mijn laatste in een keer flauwviel.

Reputatie 4
Badge +9

Ik ben meerdere keren opgeroepen, na 2 ben ik er helemaal zat van, meerdere lichamelijke klachten gekregen ermee, maarja ieder lichaam werkt anders. Ik zou zeggen als je in een risicogroep zit raad ik het opzich wel aan, maar als het aan mijn eigen mening ligt zou ik het niet doen. Het is tegenwoordig een griep, geen grote paniek meer..

Reputatie 5
Badge +6

Die booster heb ik wel genomen,

De booster is er juist zodat je het niet opnieuw krijgt, de nieuwe variant dan die misschien erger is.
De kans op long-covid vind ik persoonlijk te hoog om dat risico te nemen. Ben zelf best geschrokken van mensen die last hebben van long Covid en de verhalen van hun.

Maar iedereen moet het voor zichzelf bepalen.

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben meerdere keren opgeroepen, na 2 ben ik er helemaal zat van, meerdere lichamelijke klachten gekregen ermee, maarja ieder lichaam werkt anders. Ik zou zeggen als je in een risicogroep zit raad ik het opzich wel aan, maar als het aan mijn eigen mening ligt zou ik het niet doen. Het is tegenwoordig een griep, geen grote paniek meer..

Het is een griep door de vaccinatie EN de boosters.

Reageer