Skip to main content
Oud-Community Manager
February 6, 2023

Weekly Mission: Zeg eens hoi

• February 6, 2023
  • 16 reacties
  • 187 × bekeken
Weekly Mission: Zeg eens hoi

Hoi! 👋 Welkom bij de Weekly Mission van deze week. Zo, die heb ik vast afgestreept. Doe jij ook mee? Waaraan? Lees mee, dan weet je het zo.

Onze neuzen zitten vastgeplakt aan onze telefoons, misschien herken je dit zelf ook wel. We missen veel dingen die om ons heen gebeuren en we laten veel kansen op contact liggen. Daarom krijg je deze week de uitdaging om hoi te zeggen tegen anderen.

Vooruit.. om het niet direct ‘cold turkey’ te maken hoef je niet direct de straat op te rennen. Laten we beginnen op de community, zeg hoi (of een andere begroeting) in dit topic. Daag jezelf daarna uit om hetzelfde te doen in real life.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    February 6, 2023

Say hi, leuk dat je er bent! 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    February 6, 2023

Hoi allemaal!

xMelisje
    Hero
    February 6, 2023

Hallo allemaal!

February 6, 2023

Hoi, hoe gaat het?

mrlaurens
    Hero
    February 7, 2023

Hoihoi

Met vriendelijke groeten, Laurens🤗
    Quinty
    Myth
    February 8, 2023

Hoi hoi! Ik heb Corona dus zeg via hier hoi iedereen telt dat mee? 😎

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Jens
    Guru
    February 8, 2023

Hey!

February 9, 2023

Hoi iedereen!!

The Ineffable Bookworm
    Myth
    February 10, 2023

Hee hoi

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Rookie
    February 11, 2023

Dag iedereen!