Skip to main content

Weekly Mission: Wat was jouw favo speeltoestel?

• 6 maart 2023
  • 9 reacties
  • 142 × bekeken
Weekly Mission: Wat was jouw favo speeltoestel?
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Hallo daar, welkom bij een nieuwe Weekly Mission! Deze week nemen we een frisse duik in het verleden met de vraag: Wat was eigenlijk jouw favoriete speeltoestel?

Het is voor de een wat langer geleden dan voor de ander: spelen in de speeltuin. Van het klimrek door naar de schommel en jezelf duizelig draaien op de draaitol 😵💫. Zelf werd ik trouwens al duizelig van het kijken naar dat enge ding.

Ik ben benieuwd naar jouw favoriete speeltoestel van vroeger. Plaatjes (of GIFs) leveren bonuspunten op! 💯

Vond je dit bericht interessant?

9 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Het enige wat ik mij van vroeger kan herinneren qua speeltoestellen is dat ik dingen zoals een wipkip en wipwap leuk vond (oude, vroegere buurt waar ik met alle liefde zo weer naar terug zou willen keren om meerdere redenen), de schommel (basisschool), pingpongtafel (middelbare school, dat is ook het enige wat wij aan vermaak buiten te doen hadden) en de glijbaan (basisschool en de buurt waar ik nog steeds woon; een buurt waar ik mij nooit echt fijn heb thuisgevoeld)

Dat laatste speeltuintje hebben ze uiteindelijk min of meer gesloopt. 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 maart 2023

Als kind zijnde ging ik altijd op de wipwap  samen met mijn neefje. 

We hadden beide het postuur van Dik Trom dus  de buurt kinderen waren er vaak niet zo blij mee als wij er op kwamen zitten 😅

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 6 maart 2023

Ik vondt vroeger (heel stiekem nu ook wel eens) de schommel het leukst. Vlak bij het huis van mijn toen der tijde beste vriendin waren er twee schommels waar we heel vaak gingen schommelen. Zo hoog mogelijk altijd tot dat je bijna over je kop ging. 

Leoiice
Forum|alt.badge.img+8
  • Guru
  • 83 reacties
  • 6 maart 2023

Voor mij waarschijnlijk de schommel, er gebeurde niet echt veel maar het was genoeg om me blij te maken.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 6 maart 2023

Deze lig schommel, is en blijft toch wel m'n favoriet. Moet zeggen dat als ik er nu ergens een zie staan ik er nog wel in ga liggen, vooral met de kleine 😅

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 6 maart 2023

Dit soort klimrekken, zonder handen het trappetje proberen op te komen was het allerleukste 

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 7 maart 2023

Dit sort klimrekken vondt ik altijd leuk klom altijd ondersteboven naar boven stiekem zou ik het nogsteeds leuk vinden aleen kwa lengte is nu veel te klein natuurlijk 

Alyscaro
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 8 maart 2023

Ik vond vroeger de schommel altijd het leukst. Gaf me het gevoel van vliegen! 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 9 maart 2023

De jongere ik vond heel veel speeltoestellen leuk en was dan ook steeds meer op avontuur.

Ze begint het bij bijvoorbeeld de schommel en eindigt het met een gecombineerd speeltoestel waar je zelf je eigen avontuur en verhaal kan verzinnen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen