Skip to main content
Oud-Community Manager
July 11, 2022

Weekly Mission: Wat te doen met poen?

• July 11, 2022
  • 11 reacties
  • 181 × bekeken
Weekly Mission: Wat te doen met poen?

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie om te delen wat jij zou doen met een miljoen euro.

Als je nu een miljoen euro zou krijgen en je mocht het uitgeven aan wat je maar wil. Waar zou jij het dan aan uitgeven? Spelregel: je hebt maar 24 uur de tijd om je miljoen uit te geven en alles moet op! Laat die kassa maar rinkelen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Rochella
    August 28, 2022

Een mooi huis kopen (met plek voor een garage en om paarden/geitjes/schaapjes te houden) en die naar smaak inrichten (dus alvast aannemers inhuren enzo). Het huis zelf hoeft niet groot te zijn, wel zou ik er graag ook een gastenverblijf o.i.d. bij willen hebben zodat mijn moeder ook op hetzelfde erf kan wonen. 
    Dan voor mijn ma/mn broertje en mezelf leuke degelijke (maar niet super fancy) auto's uitkiezen.
    Dan een mooie motor uitkiezen 😂 (shiiiiiiii met een miljoen kan je elke droommotor kopen..)

En om het geld op te maken:
    Misschien investeren in een stuk grond/vakantiehuisje/appartement om te verhuren.
    Cadeaubonnen kopen bij allerlei winkels om uit te delen. 

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!