Skip to main content

Weekly Mission: Waar kijk jij naar uit?

• 21 november 2022
  • 7 reacties
  • 103 × bekeken
Weekly Mission: Waar kijk jij naar uit?
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Het is maandagochtend en dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe Weekly Mission. Deze week roepen we iedereen op om iets te delen waar je deze week naar uitkijkt.

Ga je werken, naar school, op vakantie, lekker binnen zitten of juist zo veel mogelijk buiten zijn? Overal is ruimte voor activiteiten. Daarom vragen we je deze week om iets te delen waar jij naar uitkijkt deze week. Heb je iets bijzonders op de planning staan, heb je vaste rituelen waar je zin in hebt, of misschien heb je wel gewoon zin in het weekend. Wat het ook is, als jij er naar uitkijkt dan mag je het delen!

Vond je dit bericht interessant?

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 21 november 2022

Was vorige week veel ziek dus ik hoop dat ik alle dagen kan werken deze week. Verder kijk ik uit om het WK te volgen. :)

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Binnen zitten doe ik toch al bijna 24/7.

Ik kijk uit naar het weekeind (al voelt dat elke dag al zo voor mij) en volgende week omdat het dan simpelweg de volgende week is.

Kattenkwaad
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 23 november 2022

Ik ga dit weekend naar een concert van Nightwish in de Ziggo Dome in Amsterdam. Dit concert is al drie keer uitgesteld vanwege alle corona dingen (het zou oorspronkelijk in november 2020 zijn), maar als het goed is gaat het deze keer wel door. Ik heb er echt superveel zin in :D

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 23 november 2022

Nabije uitzicht aankomende vrijdag ga ik meeten met een groepje van Join Us enorm veel zin in! 

Iets verdere vooruitzicht vandaag heb ik eindelijk bevestiging gekregen dat ik aankomende editie met me gewonnen tickets naar Vrienden van Amstel mag.

Bramdeman
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 23 november 2022

Hopelijk mijn eerste salaris van mijn baan, alle begin is moeilijk, maar ik hoop dat dit een goede motivator is.

Visje
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 23 november 2022

Dit keer extra zin in het weekend, omdat het ook gelijk de start is van een week vakantie!

En ietsje verder weg nog, maar ik kijk ook heel erg uit naar sinterklaasavond. Jaren niks mee gedaan, maar dit jaar weer wel!

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 23 november 2022

Ik kijk al jaren uit naar het moment dat ik besluit naar Australië te gaan. =)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen