Skip to main content

Weekly Mission: Mag ik wat vragen?

• March 20, 2023
  • 11 reacties
  • 208 × bekeken
Weekly Mission: Mag ik wat vragen?
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud-Community Manager

Hey hallo, mag ik wat vragen? Doe je mee aan de Weekly Mission van deze week? Deze week draait hij om het stellen van vragen (vandaar dat ik met een vraag begon, snap je? 🥲).

Ik vraag mezelf wel eens af hoe ik gesprekken moet beginnen. Een mooie manier om een gesprek te beginnen is door een vraag te stellen. Om hier eens goed mee te oefenen gaan we deze week lekker veel vragen stellen én beantwoorden.

Stel een vraag in dit topic, de eerste die de vraag leest geeft antwoord. Heb je antwoord gegeven op een vraag, dan stel je een vraag voor de volgende persoon. Natuurlijk laat ik jullie niet zwemmen en zal ik met een vraag beginnen.

Wat heb je dit weekend gedaan?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+6

Hey,

Wat een leuk idee, hier sluit ik graag bij aan, want ook ik heb hier moeite mee.

Dit weekend heb ik vrijdag avond kokoskoeken gebakken. Zaterdag had ik muziekles waarna we mijn vaders verjaardag hebben gevierd met de familie. Zondag was een rustig dagje, formule 1 gekeken en dansles gevolgd waarna ik nog lang na heb staan kletsen.

Mijn vraag voor de volgende persoon: welke alledaagse dingen maken jou gelukkig?

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • March 20, 2023

Ik denk samen spelen met m'n dochtertje, ik blijf hier zo van genieten. Het kan ook nooit te lang duren en als ik zie hoe zij zich ontwikkeld doet me dat echt versteld staan. 

Wat ga je avond eten vandaag? 

Nick
Forum|alt.badge.img+12
  • Genius
  • March 22, 2023

Ik denk samen spelen met m'n dochtertje, ik blijf hier zo van genieten. Het kan ook nooit te lang duren en als ik zie hoe zij zich ontwikkeld doet me dat echt versteld staan. 

Wat ga je avond eten vandaag? 

Hey :) Ik ga rond een uurtje of 3 andijvie opwarmen met een gehaktbal. 

Wat wilde je graag worden toen je jong was ? en wat ben je uiteindelijk gaan doen? 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • March 22, 2023

Vroeger wilde ik heel graag bij de spoorwegen gaan werken. Nu lijkt mij dat nog steeds heel leuk, maar er zijn ook andere leuke richtingen die ik eerst wil ontdekken. Aangezien ik vaak op de trein moet wachten, wacht de trein maar een keer op mij 😂. Nu doe ik de studie sociaal werk en wil ik met mensen gaan werken die terug de maatschappij in willen, zoals verslaafden die willen afkicken of mensen die een burn-out hebben (gehad).

Mijn volgende vraag is: Wat is jouw lievelingsplek? (waar je graag bent zoals thuis of bij oma of op een vakantieplek etc.)

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • March 22, 2023

Home is where the heart is, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit als ik maar met me dierbaren ben!

Wat zou je doen als je miljonair zou worden? 

Jaduhh
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • March 22, 2023

Home is where the heart is, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit als ik maar met me dierbaren ben!

Wat zou je doen als je miljonair zou worden? 

Ik zou een enorme reis willen maken en op mijn reis talloze mensen willen leren kennen en blij willen maken :)

wat is je favoriete hobby?

Forum|alt.badge.img+8
  • Legend
  • March 22, 2023

Mijn favoriete hobby is toch wel wandelen en daarbij fotograferen in de natuur, wordt ik altijd lekker zen van. 

Wat is je favoriete feestdag?

xsamantha94
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • March 22, 2023

Mijn favoriete hobby is toch wel wandelen en daarbij fotograferen in de natuur, wordt ik altijd lekker zen van. 

Wat is je favoriete feestdag?

Kerstmis! Alle lampjes en gezellige, lekkere maaltijden bij de kachel!

Wat is de meest waardevolle les die je hebt geleerd?

• March 23, 2023

Die is lastig, maar ik denk dat het meest waardevolle les is die ik heb geleerd wanneer een band werd afgesloten en even hebben uitgepraat.

Wat is het meest bijzondere of gekke ervaring dat je hebt meegemaakt?

Forum|alt.badge.img+13
  • Auteur
  • Oud-Community Manager
  • March 23, 2023

Wat is het meest bijzondere of gekke ervaring dat je hebt meegemaakt?

Ik heb een keer een bekende clown in zijn witte onderbroek gezien. 🤡

Ik was samen met iemand die als fotograaf werkt mee naar een opdracht voor een circus. Daar trad deze bekende clown destijds in op. Nadat de voorstelling afgelopen was maande de clown ons mee naar een busje dat tevens diende als kleedkamer. Hij wilde de foto's die gemaakt waren ook graag hebben.

Terwijl de twee bespraken hoe die foto's bij de clown zouden komen was de clown zich aan het afschminken en omkleden. Mijn jeugdheld transformeerde langzaam in een oude man in een overhemd en een bruine ribbroek. Dat was heel gek.

Wat is jouw favoriete quote?

Pixel
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • March 23, 2023

“It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”

Wat is je lieverlingsdier?