Skip to main content

Weekly Mission: Let's connect!

• 31 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 144 × bekeken
Weekly Mission: Let's connect!
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij de Weekly Mission van deze week. In deze missie staat contact maken met anderen centraal. Hoe je dat doet en hoe wij je gaan helpen lees je in dit topic!

Soms is het best moeilijk om de eerste stap te zetten. Bij het maken van sociaal contact is dat vaak niet anders. Toch is proberen de enige optie als je erachter wil komen of je het kan én wat het resultaat is. Deze week dagen we je daarom uit om contact te maken met een ander.

Zoals gezegd sta je er niet alleen voor. We hebben een aantal basistips voor je, en onze kwaliteitscoach @Judith is er de hele week om jouw vragen over sociaal contact te beantwoorden. Stel dus gerust je vraag onder dit topic en vergeet Judith niet te taggen!

Een aantal tips bij het maken van contact:

1. Begin klein, praten over het weer klinkt cliché maar dat mag best.
  2. Stel open vragen aan de ander, zo kom je écht in gesprek met elkaar.
  3. Wees oprecht nieuwsgierig naar een ander.
  4. Ga op zoek naar gedeelde interesses zoals een sport of hobby.

Vind je het moeilijk om de eerste stap te zetten, of heb je vragen voor onze kwaliteitscoach Judith? Drop je reactie in dit topic, misschien help je niet alleen jezelf maar ook een ander!

Vond je dit bericht interessant?

5 reacties

Judith
Join Us
Forum|alt.badge.img+2
  • Join Us
  • 6 reacties
  • 31 oktober 2022

Hi! 
Leuk topic! Contact maken is soms best spannend of lastig! Wil je erachter komen hoe je dit kunt doen en wat werkt en wat niet? Maak een begin en probeer.. De ervaring leert. 

Wat leuk is om te vertellen dat ik vandaag zelf een stap gezet heb die ik best lastig vond. Een eigen geschreven bericht plaatsen op Linkdin! Maar wat plaats je dan en hoe kan ik dat het beste verwoorden? Ik heb tips gevraagd aan iemand die dit al vaker doet en uiteindelijk.. DOEN, toch dat ene bericht geplaatst waar ik al een dag over nadenk.. Ik ben benieuwd wat het effect is 😎

Judith
Join Us
Forum|alt.badge.img+2
  • Join Us
  • 6 reacties
  • 1 november 2022

Hi!
Nou en wat was dan het effect..

1072 keer gezien
23 likes
4 mooie reacties van lieve mensen 😊

Viel dat even mee..😅

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 4 november 2022

Misschien de volgende keer iets concreter maken? 

Judith
Join Us
Forum|alt.badge.img+2
  • Join Us
  • 6 reacties
  • 4 november 2022
Quinty schreef:

Misschien de volgende keer iets concreter maken? 

Goed idee! 💡
Laten we de ideeën verzamelen, waar zit je aan te denken?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 8 november 2022

@Judith ik kan moeilijk uit de tekst halen wat jullie van ons willen dus bijvoorbeeld: hoe leg jij contact? Wat zou je iemand meegeven die dit spannend vind? Hoe stap je op iemand af? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen