Iedere maandagochtend plaatsen we een Weekly Mission op de community die jij uit kan voeren. Deze missies lopen uiteen van het maken van een foto tot het delen van een bijzonder verhaal. Doe jij mee aan de missies? Dan ontvang je een bijzondere badge en eeuwige roem.

Klinkt tof, wat kan ik verwachten?
Soms kan een missie simpel zijn zoals het delen van je favoriete liedje. Soms kan er ook wat meer uitdaging in zitten, bijvoorbeeld als de missie is om een bijzondere ervaring te delen. Alleen members zien de Weekly Mission categorie dus je hoeft niet bang te zijn dat iedere willekeurige bezoeker jouw bericht kan lezen.
Waarom zou ik meedoen Weekly Mission?
Door mee te doen aan de Weekly Mission ontdek je wat interesses van andere members zijn. Zo leer je elkaar beter kennen en kan je makkelijker contact maken met anderen. Meedoen is niet verplicht maar wel hartstikke leuk.
Nu ben ik hyped, wanneer beginnen we?
Vanaf 6 juni kan je de eerste Weekly Mission op de community vinden. Vervolgens is er iedere week een nieuwe toffe missie waar je aan mee kan doen.
Heb je zelf ook ideeën voor een of meerdere missies? Laat het weten onder dit artikel en wie weet knallen wij hem op de community! 😎