Skip to main content

Weekly Mission: Ik ga verhuizen en neem niet mee...

• 5 december 2022
  • 7 reacties
  • 114 × bekeken
Weekly Mission: Ik ga verhuizen en neem niet mee...
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het is weer tijd voor een nieuwe Weekly Mission! Deze week zoeken we antwoorden op de zin: ik ga verhuizen en neem niet mee…

Het is weer december, de december eerste van dit jaar overigens. Deze maand staat garant voor een huis vol nieuwe spullen. Om ruimte te maken leggen we je de gekke vraag voor wat je niet mee zou willen nemen als je nu zou gaan verhuizen. Doe je eindelijk doneer je je oude kleding aan het goede doel, geef je die ene doos vol oud speelgoed weg of mag dat oude lelijke kastje op je slaapkamer ein-de-lijk de deur uit? Kortom hoe ga jij ‘ontspullen’?

Overigens hoef je deze spullen niet écht de deur uit te doen als je daar nog niet klaar voor bent. Maar het is wel leuk om over na te denken!

Vond je dit bericht interessant?

7 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik ga verhuizen en neem niet mee….

• Mijn oude Geronimo Stilton boeken die ik las als kind; heb ze geprobeerd te verkopen maar raakte de meeste niet kwijt. Sommige heb ik wel weten te verkopen, anderen heb ik weggegeven aan een oude stageplek voor niets omdat het mij opviel dat de leerlingen van die groep destijds zelf zulk soort boeken graag lazen en ze waren me een partij blij toen ik met die van mij aan kwam zetten waarbij ze dachten dat het al Kerst was. Zo leuk om al die blije gezichten te hebben gezien en reacties toen te horen. Ik weet dat er nog een hele grote doos met die boeken in de schuur staat.
  • Sommige kleding die momenteel echt te klein geworden is; mijn ouders doneren deze altijd of verkopen ze op een rommelmarkt.
  • Sommige oude DS Lite spellen waar ik niets meer mee doe.
  • Oude nagellak; deed hier voorheen veel mee maar het is tegenwoordig allemaal heel vloeibaar geworden waardoor het niet meer bruikbaar is.
  • Super oude schoolboeken waar ik niets meer aan heb; die van onderwijsassistent hou ik nog wel want die komen altijd van pas. Niet alleen op de toekomstige werkvloer maar ook in het dagelijks leven.
  • Een kaars die ik ooit op de lagere school heb gemaakt tijdens de brusjesdag (broertjes en zusjes - dag; waarop je je broertje of zusje mee mag nemen naar school een hele dag) samen met mijn zusje. Het is een mooie kaars maar ik ga hem waarschijnlijk niet gebruiken.

Voor mij is deze weekly mission best handig, vooral kijkend naar mijn toekomst want tot nu toe heb ik nooit echt stilgestaan bij hoe ik mij ga ontspullen, wanneer bijvoorbeeld het moment daar is dat ik eindelijk op mijzelf kan wonen, om een voorbeeld te noemen.

Steffie41104
Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 5 december 2022

Ik ga verhuizen en ik neem mee!

Mijn dure pc, monitor en microfroon

Verder neem ik niks mee, Verhuizen vind ik een nieuw begin. Dus als ik ga verhuizen wil ik ook echt een nieuwe start met dingen die voor mij nieuw zijn. Dingen die ik in het verleden heb gemaakt geef ik aan mijn moeder.

Nieuwe ronde betekent voor mij nieuwe kansen!

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 90 reacties
  • 5 december 2022

Ik ga verhuizen en neem niet mee…

• Oude lego sets
  • Oud speelgoed waar ik niets meer mee doe
  • Mijn piano
  • Al mijn aankopen van mijn jeugd waar ik achteraf gezien nooit iets mee heb gedaan
  • Mijn computer, ja echt. Lijkt mij heerlijk om te starten zonder
  • De tiental boeken over mijzelf

• En eigenlijk alles behalve mijn geboorte knuffels, bordspellen en koptelefoon + muziek

Verhuizen doe je met een reden. Mijn reden zou dan zijn. tijd om een nieuwe start te maken, lekker rustig wonen ergens achteraf. En het liefst in een huisje diep in een bos die niet de standaard voorzieningen heeft. Een economisch zelfstandig huis die alles zelf opwekt en vangt. (regenwater, stroom)

Lijkt mij echt Heerlijk!

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 7 december 2022

Ik neem niet mee, mijn speelgoed van vroeger, mijn knuffels van vroeger, iPod, oude boeken, Wii spellen, de Wii. Ik doneer mijn oude kleren aan kinderen die het goed kunnen gebruiken.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 8 december 2022

ik ga verhuizen en neem niet mee

mijn kleren uit mijn kast die ik toch niet meer pas. Volgensmij al 3x mee verhuisd. In de hoop dat ze ooit weer passen. Maar belanden elke keer op dezelfde stapel achter in de kast

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 94 reacties
  • 11 december 2022

Ik ga verhuizen en neem niet mee?

Ik heb niet echt iets wat ik niet mee zou nemen. Ik hoop wel als ik ga verhuizen dat ik mijn ouders lekker in deze huis kan blijven en mijn eigenhuis dan heb.

Daarnaast als ik ooit ga verhuizen de eerste ding wat ik niet mee zal nemen is het huis.

Lijkt mij niet fijn als je de huis mee moet nemen naar een andere plek. Veel te zwaar om dit huis mee te nemen!🤣

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 12 december 2022

De dvds, ze staan nu mooi in de kast maar we hebben helemaal geen dvd speler meer. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen