Skip to main content

Weekly Mission: Goede voornemens

• 19 december 2022
  • 17 reacties
  • 200 × bekeken
Weekly Mission: Goede voornemens
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Het einde van het jaar is in zicht, een nieuw jaar staat op het punt van beginnen. Bij een nieuw jaar horen natuurlijk goede voornemens. Daarom staat de Weekly Mission deze week in het teken van jouw goede voornemens voor 2023.

Voordat de decembermaand écht afgelopen is kunnen we er natuurlijk niet omheen: goede voornemens voor het nieuwe jaar. Een nieuw jaar voelt voor velen als een nieuwe start. Een perfect moment om iets te veranderen. Misschien wil jij ook al heel erg lang ergens mee stoppen of juist ergens aan beginnen.

Bedenk voor deze Weekly Mission wat jouw goede voornemens zijn voor 2023. Het is helemaal niet erg als je geen hele grote voornemens hebt. Misschien wil je wel iets veranderen wat voor anderen heel klein is, maar voor jou heel groot en belangrijk. Of misschien wil je iets helemaal niet veranderen en juist vasthouden aan de dingen die je doet. Alles is welkom!

Mijn goede voornemen voor 2023? Iedere week een leuke Weekly Mission blijven bedenken, waar jij vervolgens mee aan de slag kan. 😉 Volgende week slaan we even over, maar op 2 januari zijn we weer terug!

Vond je dit bericht interessant?

17 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 19 december 2022

Ik hoop dat ik me verder kan ontwikkelen en nog meer kan groeien in wat ik al doe. 

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 19 december 2022

Plannen en organiseren! Combinatie opleiding, vrijwilligerswerk, bijbaan en priveleven kan best druk zijn heb ik gemerkt!😅

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Mijn voornemens:

• Nog harder solliciteren.
  • Een goedbetaalde en redelijk leuke baan vinden; afgaan op mijn gevoel hierbij in plaats van het opvolgen van adviezen (vooral met name die van een jobcoach, wat mij echt geen stap verder helpt en alleen maar neerslachtig laat voelen. 🙄😓)
  • Meer ontwikkelen binnen het (basis)onderwijs, echt eens een keer werkervaring opdoen waar ik nu ontzettend aan toe ben.
  • Meer ontwikkelen als het om plannen gaat.
  • Nog harder werken aan mijn zelfstandigheid.
  • Meer werken aan mijn toekomst tot zover mogelijk. 
  • Gezonder eten (minder snoepen/suiker in het algemeen).
  • Meer wandelen; werken aan het opbouwen van een goede conditie.
  • Kijken naar eventuele andere hobby's.

Hopelijk gaat 2023 echt, maar dan ook echt een beter jaar worden dan dit jaar.

Rochella
  • 504 reacties
  • 19 december 2022

Mijn goede voornemens voor 2023:

- Doorgaan/volhouden van een gezondere leefstijl. Hier ben ik dit jaar mee begonnen, met een klein beetje hulp vanuit mijn werk (vitaliteitscoach). 

- Minder klagen en juist proberen om wat vaker om te denken. 

En natuurlijk bijdragen aan de mooie community van Join Us 😊😊

Terdia
Forum|alt.badge.img+8
  • Hero
  • 56 reacties
  • 19 december 2022

Meer eten en meer drinken, daarbij ook minder sporten... Want dit kan ik tenminste wel realiseren. 😂

Een voornemen is een nieuwe baan zoeken. 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Goede voornemens 

- Nog meer van mezelf gaan houden 

- Extra lief zijn voor mezelf 

- Doorgaan met afvallen 

- Meer bereiken met Powerliften

- Betaald gaan werken 

- Liefde houden voor mijn vrijwilligerswerk! 

- Meer tijd spenderen met vrienden en familie 

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 19 december 2022

Paar van me voornemens:)

-uit huis gaan is a must

-  Fysiek groter worden (hou inches bij xD

-  veel oude limit beliefs verwijderen 

-. Werken in Fitness en Coaching Wereld

- nieuwe vrienden ontmoeten

-cursus afronden

- Operate meer vanuit Dankbaarheid en Harmonie en zekerheid waar ik heen ga met me leven

- 2nd en 3rd Boek  af!

-Andere helpen en motiveren ( elke jaar zelfde kan niet voorstellen dat ik andere demotiveren of neer haal. Mensen die dat doen zijn Zielig en inhoudloos

-meer leren over investeren en meer geld investeren.

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 343 reacties
  • 20 december 2022

Mijn goede voornemen is om minder snel afgeleid te raken met best wel alles wat ik doe

Myke
Community Manager
Forum|alt.badge.img+6
  • Join Us
  • 27 reacties
  • 21 december 2022

Wat fijn om jullie goede voornemens te lezen! Ik heb er eigenlijk maar eentje; niets (meer) uitstellen, maar doen wat ik graag wil doen 😊 

Forum|alt.badge.img+9
  • Hero
  • 34 reacties
  • 27 december 2022

Ik hoop dat ik meer contacten krijg en dat het langdurig is en niet heel kort.

Nog meer boeken lezen!

Boekenclub blijven organiseren als het goed uitpakt😄

Selena
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 42 reacties
  • 27 december 2022

Wat een leuke weekly mission!

Mijn goede voornemens voor 2023:

• Actiever zijn op de Join Us community, ik ben dit jaar namelijk vaak maandenlange periodes offline geweest
  • Een plekje vinden om te gaan wonen
  • Liever zijn voor mezelf, en meer rekening houden met mijn autisme (me niet forceren om me aan sociale regels te houden)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 27 december 2022

Ik zou het heel leuk vinden om wat nieuwe vriendschappen op te bouwen in het volgende jaar. Dat is het enige doel wat ik ga stellen. 
Ik ben persoonlijk nooit zo van de goede voornemens. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 27 december 2022

Ik houd mezelf eigenlijk nooit aan goede voornemens, maar ik ga het dit jaar weer proberen.. haha.

Ik ga dit jaar meer aandacht besteden aan het maken van vriendschappen, en ik ga weer beginnen met sporten.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 27 december 2022

Het blijven groeien ik in het leven. Als je niet valt kan je ook niet opstaan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 29 december 2022

Mijn goede voornemens:

• Een echte goede vriend/vriendin vinden waarbij ik mijzelf kan zijn. En kan huilen en lachen
  • opzoek gaan naar een baan die echt bij mij past

• 0 reacties
  • 30 december 2022

-Meer naar de sport school gaan (al recent opgepakt)

-Verder aan mijn gezondheid werken (staat los van de sportschool, heb namelijk klachten)

-Hopelijk het huis uit gaan aan het eind van 2023

-Een hechte band met iemand opbouwen (al heb ik hier zeker stappen in gezet)

-Een passend (bij)baantje vinden

• 0 reacties
  • 31 december 2022

Ik verzin meestal geen goede voornemens voor het nieuwe jaar, maar nu heb ik er wel een.

Ik ga mijn best doen om meer dingen te doen die IK leuk vind! Want zonder ik er bij na dacht, deed ik eerst best veel dingen niet omdat ik dacht dat anderen daar een negatieve mening over zouden hebben. 

Ik begin in kleine stapjes en draag af en toe een vrolijke sjaal of muts waar ik blij van word, ook al vinden anderen dat misschien niet mooi of kinderachtig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen