Skip to main content
Oud-Community Manager
December 19, 2022

Weekly Mission: Goede voornemens

• December 19, 2022
  • 17 reacties
  • 210 × bekeken
Weekly Mission: Goede voornemens

Het einde van het jaar is in zicht, een nieuw jaar staat op het punt van beginnen. Bij een nieuw jaar horen natuurlijk goede voornemens. Daarom staat de Weekly Mission deze week in het teken van jouw goede voornemens voor 2023.

Voordat de decembermaand écht afgelopen is kunnen we er natuurlijk niet omheen: goede voornemens voor het nieuwe jaar. Een nieuw jaar voelt voor velen als een nieuwe start. Een perfect moment om iets te veranderen. Misschien wil jij ook al heel erg lang ergens mee stoppen of juist ergens aan beginnen.

Bedenk voor deze Weekly Mission wat jouw goede voornemens zijn voor 2023. Het is helemaal niet erg als je geen hele grote voornemens hebt. Misschien wil je wel iets veranderen wat voor anderen heel klein is, maar voor jou heel groot en belangrijk. Of misschien wil je iets helemaal niet veranderen en juist vasthouden aan de dingen die je doet. Alles is welkom!

Mijn goede voornemen voor 2023? Iedere week een leuke Weekly Mission blijven bedenken, waar jij vervolgens mee aan de slag kan. 😉 Volgende week slaan we even over, maar op 2 januari zijn we weer terug!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    December 19, 2022

Ik hoop dat ik me verder kan ontwikkelen en nog meer kan groeien in wat ik al doe. 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Renze Snoek
    Master
    December 19, 2022

Plannen en organiseren! Combinatie opleiding, vrijwilligerswerk, bijbaan en priveleven kan best druk zijn heb ik gemerkt!😅

Renze
    The Ineffable Bookworm
    Myth
    December 19, 2022

Mijn voornemens:

• Nog harder solliciteren.
    • Een goedbetaalde en redelijk leuke baan vinden; afgaan op mijn gevoel hierbij in plaats van het opvolgen van adviezen (vooral met name die van een jobcoach, wat mij echt geen stap verder helpt en alleen maar neerslachtig laat voelen. 🙄😓)
    • Meer ontwikkelen binnen het (basis)onderwijs, echt eens een keer werkervaring opdoen waar ik nu ontzettend aan toe ben.
    • Meer ontwikkelen als het om plannen gaat.
    • Nog harder werken aan mijn zelfstandigheid.
    • Meer werken aan mijn toekomst tot zover mogelijk. 
    • Gezonder eten (minder snoepen/suiker in het algemeen).
    • Meer wandelen; werken aan het opbouwen van een goede conditie.
    • Kijken naar eventuele andere hobby's.

Hopelijk gaat 2023 echt, maar dan ook echt een beter jaar worden dan dit jaar.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Rochella
    December 19, 2022

Mijn goede voornemens voor 2023:

- Doorgaan/volhouden van een gezondere leefstijl. Hier ben ik dit jaar mee begonnen, met een klein beetje hulp vanuit mijn werk (vitaliteitscoach). 

- Minder klagen en juist proberen om wat vaker om te denken. 

En natuurlijk bijdragen aan de mooie community van Join Us 😊😊

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Terdia
    Hero
    December 19, 2022

Meer eten en meer drinken, daarbij ook minder sporten... Want dit kan ik tenminste wel realiseren. 😂

Een voornemen is een nieuwe baan zoeken. 

Explorer
    December 19, 2022

Goede voornemens 

- Nog meer van mezelf gaan houden 

- Extra lief zijn voor mezelf 

- Doorgaan met afvallen 

- Meer bereiken met Powerliften

- Betaald gaan werken 

- Liefde houden voor mijn vrijwilligerswerk! 

- Meer tijd spenderen met vrienden en familie 

Niet meer actief
    December 19, 2022

Paar van me voornemens:)

-uit huis gaan is a must

-  Fysiek groter worden (hou inches bij xD

-  veel oude limit beliefs verwijderen 

-. Werken in Fitness en Coaching Wereld

- nieuwe vrienden ontmoeten

-cursus afronden

- Operate meer vanuit Dankbaarheid en Harmonie en zekerheid waar ik heen ga met me leven

- 2nd en 3rd Boek  af!

-Andere helpen en motiveren ( elke jaar zelfde kan niet voorstellen dat ik andere demotiveren of neer haal. Mensen die dat doen zijn Zielig en inhoudloos

-meer leren over investeren en meer geld investeren.

Myth
    December 20, 2022

Mijn goede voornemen is om minder snel afgeleid te raken met best wel alles wat ik doe

Myke
    Community Administrator
    Join Us
    December 21, 2022

Wat fijn om jullie goede voornemens te lezen! Ik heb er eigenlijk maar eentje; niets (meer) uitstellen, maar doen wat ik graag wil doen 😊 

Hero
    December 27, 2022

Ik hoop dat ik meer contacten krijg en dat het langdurig is en niet heel kort.

Nog meer boeken lezen!

Boekenclub blijven organiseren als het goed uitpakt😄