Skip to main content
Oud-Community Manager
April 17, 2023

Weekly Mission: Fill that playlist!

• April 17, 2023
  • 19 reacties
  • 343 × bekeken
Weekly Mission: Fill that playlist!

Welkom, welkom.. bij de mission.. welkom, welkom.. wat hebben we plezier.”. Oh sorry! Ik heb een nummer in mijn hoofd. Ik zou wat anders willen luisteren maar ik heb geen lekkere playlist. Misschien kan jij helpen?

Er is megaveel muziek op de wereld en iedereen heeft een eigen voorkeur. Dat zag @Christiaan22 ook, daarom stelde hij op de Discord voor om een gezamenlijke playlist te maken. Iedereen mag nummers aanleveren zodat we er een gezamenlijke playlist van kunnen maken. Doe jij ook mee?

Drop een of twee nummers in dit topic. Kies een echte banger of juist een lekker rustig nummer. Alles mag zolang jij het maar leuk vindt. Oké misschien moeten we één nummer verbieden. Nou ja.. kijk maar even!

Update: Wooh!! Het mogen samenstellen van deze lijst was absoluut geen straf, wat hebben jullie een goede smaak! Je kan de lijst vinden op YouTube én op Spotify!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Leoiice
    Guru
    April 21, 2023
    Burningsbug350
    Supercharger
    April 21, 2023

Glow - Gavin James

chasing cars - snow patrol

Iris - the goo goo dolls

viva la vida - coldplay

Legend
    April 22, 2023

@Burningsbug350 Jaa Glow (en andere nummers) van Gavin James en Iris van the goo goo dolls zijn echt leuke nummers!!

TomOud-Community ManagerAuteur
    Oud-Community Manager
    April 23, 2023

Wooh!! Het mogen samenstellen van deze lijst was absoluut geen straf, wat hebben jullie een goede smaak! Je kan de lijst vinden op YouTube én op Spotify!

Helaas niet meer werkzaam bij Join Us - Take care all!
    June 17, 2023

I like you - post malone, doja cat

Home to another one - madison beer 

corn
    Socializer
    June 17, 2023

Ambeer
    Supercharger
    June 21, 2023

Mercy van Muse :)

Amber
    Socializer
    July 24, 2023

Vreemde eend - Lisanne Dijkstra

Pick up the phone - Henry Moore

Reason to live - citizen soldier

The Ineffable Bookworm
    Myth
    July 24, 2023

Your Turn To Roll (Critical Role) : https://youtu.be/SZYZb9EmYVg

Ride Of The Witcher (ft. Joey Batey & Percival Shuttenbach, The Witcher Seizoen Drie Volume 1) : https://youtu.be/EFA8qgQ0mJI

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm