Skip to main content

Weekly Mission: Dilemmania

Weekly Mission: Dilemmania
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij de Weekly Mission van deze week. Deze hele week spelen we het spel dilemmania! Ken je dat niet? Geen zorgen, ik leg het even uit.

Het spel is simpel maar de vragen kunnen moeilijk worden. Je krijgt een dilemma voorgelegd waar je één keuze in mag maken. Bijvoorbeeld het dilemma: heb je liever altijd natte sokken of altijd plakkerige handen. Reageer in dit topic met jouw antwoord, en bedenk een nieuw dilemma voor de persoon die onder jou gaat reageren.

Het dilemma voor de eerste persoon die reageert is: Je mag de rest van je leven alleen nog door een megafoon praten of je mag alleen nog maar zingen als je wil praten. 🎶 Wat kies jij en wat wordt het dilemma voor de volgende persoon?

Vond je dit bericht interessant?

12 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik zou kiezen voor je mag alleen nog maar zingen als je wil praten. dat is minder erg dan constant door een megafoon te moeten praten en dat de rest van je leven. 😂

Dilemma voor de volgende persoon die op deze weekly mission gaat reageren: 

Liever de gedachten van anderen kunnen lezen..? 🤔💭
Of: In de toekomst kunnen kijken..? 👀🔮

Welke van de twee kies je en wat wordt het volgende dilemma hierna?

Nick1307
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 3 oktober 2022

Ik zou liever de gedachten van anderen lezen, want gelijk weten wat er in je toekomst gebeurt, valt de pret gelijk weg en wordt je flink ongelukkig van.

Als je een superkracht wilt kiezen voor je leven wordt het de superkracht waarbij je niet dood gaat

Of: de superkracht van onzichtbaarheid 

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 3 oktober 2022

Beide lijken me geen fijne superkrachten, maar dan toch liever onzichtbaarheid denk ik. Onsterfelijkheid zal in het begin nog wel leuk zijn, maar het lijkt me heel vervelend worden wanneer iedereen om je heen dood gaat en jij blijft leven. 

Je hebt altijd slecht bereik

Of: Alles wat je appt moet je hardop voorlezen

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 14 reacties
  • 3 oktober 2022

Bijde lijken me heel ongemakkelijk😅 maar ik zou kiezen voor al mijn appjes hardop voor te lezen dat lijkt me minder erg

Dilemma voor de volgende persoon!

Alles wat je eet is pittig

OF

alles wat je eet is bevroren

Mitch
  • 13 reacties
  • 3 oktober 2022
Lisaxx schreef:

Dilemma voor de volgende persoon!

Alles wat je eet is pittig

OF

alles wat je eet is bevroren

Ik zou dan sowieso gaan voor pittig eten, vind ik over het algemeen sowieso wel heerlijk. Als je namelijk alleen maar eten mag eten wat bevroreren is dan wordt het wel heel lastig om uberhaupt iets te eten als het niet ontdooit mag/kan worden. :P

Dilemma voor de volgende persoon:

Zou je liever een leven vol plezier hebben, maar geen cent te makken hebben

Of…

Een rijk leven lijden maar eigenlijk ben je verder heel eenzaam, je ziet geen vrienden en familie

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 3 oktober 2022

Dan zou ik sowieso gaan voor een leven vol plezier, maar geen cent te makken. Ik denk namelijk dat geld je niet gelukkiger gaat maken als je geen vrienden en familie om je heen hebt. 😊

Dilemma voor de volgende:

Elk uur een koekoeksklok nadoen.🕰

of

altijd blaffen als je een hond ziet.🐶

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 4 oktober 2022

Haha blaffen als een hond dan maar. Het is trouwens dierendag vandaag.

Elk dier dat je ziet moet je even aaien🐕🦆🐝

of

Je kleren ruiken altijd naar kippensoep🍲

• 0 reacties
  • 4 oktober 2022

Ik zou kiezen voor elke dier dat ik zie ik even moet aaien.

Dilemma voor volgende persoon:

Je moet voor de rest van je leven op blote voeten lopen

OF

Je sokken zijn altijd nat.

• 0 reacties
  • 6 oktober 2022

Voor de rest van mijn leven op blote voeten lopen. Na verloop van tijd krijg je er toch wel eelt op en bij mij in de buurt is alles goed schoon dus geen zorgen voor glas.

Dilema voor de volgende.

Altijd vlekken op de witte t shirts hebben.

Of

Elke maand 1x in hondendrol moeten stappen.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 7 oktober 2022

Elke maand op een hondrol stappen. 

Dilema voor de volgende

elk jaar maar 1 woord mogen zeggen 

of

onsterfelijk zijn

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 8 oktober 2022

Onsterfelijk zijn.

Volgende dilemma:

Je hele leven alleen maar achteruit lopen

OF

Steeds van richting veranderen (die bepaald wordt door willekeurige voorbijgangers) 

yara22
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2022

steeds van richting veranderen lijkt me eigenlijk wel interresant, ben benieuwd op welke onverwachte plekken je uit zou komen als je niet zelf de touwtjes in handen hebt.

volgende dilemma:

je hele leven in een heel mooi huis wonen (met fantastisch uitzicht) maar niet naar buiten mogen

of

je hele leven buiten moeten verblijven en nergens naar binnen mogen (slapen doe je maar onder een brug of in zo'n legerslaapzak)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen