Skip to main content

Weekly Mission: Deel je irritaties!

• 22 augustus 2022
  • 8 reacties
  • 122 × bekeken
Weekly Mission: Deel je irritaties!
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van jouw (grootste) irritaties.

We hebben allemaal wel eens een wat mindere dag. Juist op dat soort dagen kunnen we ons aan alles om ons heen storen. Vaak zijn het van die kleine dingetjes maar er bestaan ook grote irritaties. Wat zijn jouw grootste irritaties?

Vond je dit bericht interessant?

8 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 22 augustus 2022

Gillende kinderen aan de tafel naast je als je ergens zit te eten🤐

Forum|alt.badge.img+5

Deze challenge past perfect bij mijn dag vandaag, genoeg irritaties:

1. Wat af willen maken, maar elke actie die je doet resulteert in 15 minuten wachten zonder dat je iets kan doen
  2. De verhuurder die niet begrijpt dat je zijraam na de verbouwing niet meer open kan (omdat het geen kantel, maar een vast raam is) en je hem dus niet zelf schoon kan maken op 8 hoog en het ziet als een reparatie verzoek
  3. Automobilisten die constant 80 rijden waar je 100 mag maar zodra je wilt inhalen ineens 100 gaan rijden en als je de inhaal actie opgeeft dan gaan ze weer terug naar 80
  4. Alle insecten gaan bij mij in huis binnen 24 uur dood, behalve muggen
  5. Meerdere malen thuisblijven voor afspraken waarbij de mensen niet op komen dagen zonder notificatie dat ze niet komen
  6. Een gat in de muur in de hal beneden na een lekkage die nog steeds na een half jaar niet gerepareerd is

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 22 augustus 2022

Mijn grootste irritatie is op dit moment hoe slecht het ov in Nederland geregeld is en hoe duur het is.

Moet vanuit Zwolle naar de universiteit Wageningen en de reis planner zegt dat ik er 2 uur over doe.

De werkelijkheid is dat vervangend vervoer slecht geregeld is en ik er gemiddeld 3-4 uur over doe 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

​​​​​​Gillende kinderen uit mijn buurt, mensen die niet willen opstaan in de bus terwijl er nog een plek vrij is, chagrijnige familieleden, mensen die geen dankjewel zeggen, nare dingen die worden gezegd als ik over straat loop, iemand die constant je aandacht nodig heeft en echt elke minuut van de dag met je wil spenderen; als het ware je energie 'opzuigt' op een negatieve manier, mensen die er superlang over doen om terug te komen op een mail waardoor je in onzekerheid zit.

Julianstraat
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 24 augustus 2022

Recent heb ik mij in voorbereiding op mijn vakantie flink zitten irriteren aan de

Luchtvaart-maatschappijen. Vlucht was eerst gewijzigd waardoor ik de overstap niet meer kon halen, alternatieven waren allemaal met extra kosten. Uiteindelijk easyjet gebeld en die boden een nieuwe vlucht aan op dezelfde dag van een ander vliegveld. 

Gevraagd of ik de overstap kan halen (2h:30 tijd), wisten ze niet.

Snel op google gekeken hoe ver het is 1h45m van ene vliegveld naar de andere, gevraagd of dat niet te krap is. Was het niet. 

Na een beetje druk heb ik het geaccepteerd, daarna uitgezocht wat de beste manier is om de overstap te doen. Blijkt dat het niet te halen is omdat OV heel slecht geregeld is daar en hoewel de trip niet zo lang duurt in theorie het wel lang is. 

Snel teruggebeld, kan de vlucht weer wijzigen, maar dit keer kost het 40 euro extra.. 

Er loopt nog een onderzoek nu, maar ik heb ook wel geleerd dat ik gewoon moet ophangen en uitzoeken als ik niet zeker weet of ik de overstap kan halen.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 26 augustus 2022

Dat dingen niet gaan zoals je wil 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 26 augustus 2022

Dat mensen elkaar soms niet begrijpen 

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Een van mijn grote irritaties is dat mensen geen richting aangeven op een rotonde… 🤐

Of mensen die geen afstand houden (zowel op de weg (bumperklevers) als in bijv. de supermarkt) ik hoef geen gehijg in m’n nek.. ga weg!!! 😂

Of veel te felle lampen waardoor je ineens verblind bent.. 🙈 

Luidruchtige mensen kan ik mij ook erg aan irriteren op een slechte dag.. 🙉🙊

Onbeleefde mensen, hoe moeilijk is het om iemand te groeten of dankjewel te zeggen (dat soort dingen).

En deze dan vooral vanuit mijn werk: Mensen die door rood lopen/rijden/fietsen/varen… WAAROM!? Soms is het net alsof je zo'n rode vlag voor zo'n stier houdt, het trekt mensen aan ofzo.. 🙄 Dat doe je bij een trein hopelijk toch ook niet?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen