Skip to main content
Oud-Community Manager
June 27, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete film of serie!

• June 27, 2022
  • 25 reacties
  • 258 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete film of serie!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete film of serie.

Ben je al jaren lang fan van een bepaalde serie of heb je pas iets nieuws ontdekt? Deel je favoriete film of serie en leg ons uit waarom dit jouw all-time favorite is. Linkjes naar Netflix, Prime Video en andere streamingsdiensten zijn ook welkom!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

25 reacties

Melissa
    Genius
    July 2, 2022

Dit is wel echt een hele moeilijke, ik kijk zelf vooral series en niet zo veel films. Een favoriete film weet ik zo 1, 2, 3 dus ook niet te noemen. Mijn favoriete serie is denk ik Grey's anatomy, al vind ik veel meer series echt geweldig 😅🙈

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    Chipmunkbrain
    Socializer
    July 2, 2022

American TV show: Will and Grace (1998) 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Will_%26_Grace

Comedy and super funny! 

Spanish TV show: El tiempo entre costuras

History show (War- Spanish Civil War show) with romance 

https://www.mijnserie.nl/el_tiempo_entre_costuras/

Old Enough on Netflix is a cute show with Japanese toddlers being sent on various missions

The Queen's Gambit (mini series on Netflix about chess, looks very historical, orphan who learns chess. There aren't anymore seasons but great binge show!)

Ratched (more episodes to come! But on Netflix, based on the book The One Who Flew Over The Cuckoos' Nest

Many favorite movies

Dirty Dancing

Grease

Heathers

KoningKoffie
    Hero
    July 3, 2022

Ik ben persoonlijk niet echt een film of serie typen, maar ik vind V For Vendetta super goeie film, en als ik films kijk is het vooral horror

Richanto
    Quinty
    Myth
    July 4, 2022

Ik vind CHEER en Chicago med geweldig

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Bionda
    Contributer
    July 9, 2022

mijn favoriete film genres zijn toch wel teken films en horrorfilms

en echt mijn favoriete serie is the walking dead

The Ineffable Bookworm
    Myth
    July 15, 2022

Een van mijn favoriete series is Good Omens (Amazon Prime). Ben nu seizoen 1 aan het herbekijken terwijl ik vol spanning op seizoen 2 wacht.

https://www.youtube.com/watch?v=On0RbFjh8tI

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    October 25, 2022

My favourite movie(s) are:

Bumer (A Soviet-era movie)

Taxi (a French comedy movie)

How to Train your Dragon is definitely a comfort movie for me

My favourite series:

Modern Family (I would always watch it with my mom)

Realnie Pazany/Real boys (A Russian comedy series)

Rookie
    October 25, 2022

Mijn favoriete film is uncharted en dat komt omdat ik begonen was het spel te spelen en tegen mijn ouders zij 'hier moet echt een film van gemaakt worden.'

En 2 jaar later was ik aan het kijken naar films die uit zouden komen en daar stond uncharted bij. 

Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik wil hem nu echt op dvd hebben. 

(Hij staat nu ook op Netflix.)

Jorine96
    Socializer
    October 26, 2022

Oeeh lastige vraag! 

Mijn guilty pleasure zijn kerstfilms, die kan ik stiekem het hele jaar door wel kijken.

Ook films met een mooie boodschap, zoals intouchables, kijk ik graag naar. Maar ook de harry-potterfilms en hungergames vind ik leuk! 

Ik kijk vooral dingen voor mijn plezier en ontspanning. Goede series (op Netflix te zien) vind ik Lucifer en Jane the Virgin :)

Legend
    October 27, 2022

Mijn favoriete film is '’De Mazerunner'’ en favoriete serie… ik denk expeditie robinson aangezien dat de enige serie is die ik kijk momenteel 😅