Skip to main content
Oud-Community Manager
October 17, 2022

Weekly Mission: Creatief met AI

• October 17, 2022
  • 10 reacties
  • 182 × bekeken
Weekly Mission: Creatief met AI

Welkom bij de Weekly Mission van deze week! Deze week mag je weer lekker creatief aan de slag. Maar geen zorgen: als je niet kan tekenen, schilderen of kleien kan je gerust meedoen aan deze Weekly Mission. Deze week zijn we namelijk creatief met artificial intelligence.

Vroeger hadden we het televisieprogramma Creatief met Kurk. Tegenwoordig heb je niets meer nodig dan een webbrowser en wat zoektermen. Er bestaan namelijk tools waarmee je op basis van zelfgekozen termen afbeeldingen kan laten maken. Jij kiest de zoektermen en de computer doet de rest!

Gratis tools die je bijvoorbeeld kan gebruiken:

Probeer het uit en deel je creaties in dit topic! Ik zal beginnen!

superman on a bike in art style
    Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Myth
    October 17, 2022

Hunebedden in Fall Guys

The Ineffable Bookworm
    Myth
    October 17, 2022
    Fox wearing a birthday hat

Eerst zocht ik op Frodo Baggins riding a raccoon en er kwam een wel erg vervloekte afbeelding uit van een AI-achtige Frodo Baggins die op een wasbeerachtige motor reed… 😂

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Koolvis
    October 17, 2022

je weet nooit hoe een koe een haas vangt was de zoekopdracht

Koolvis
    October 17, 2022

er kwam een wel erg vervloekte afbeelding uit van een AI-achtige Frodo Baggins die op een wasbeerachtige motor reed… 😂

Sommige plaatjes zijn inderdaad nogal nachtmerrieachtig😬

TomOud-Community ManagerAuteur
    Oud-Community Manager
    October 17, 2022

Eerst zocht ik op Frodo Baggins riding a raccoon en er kwam een wel erg vervloekte afbeelding uit van een AI-achtige Frodo Baggins die op een wasbeerachtige motor reed… 😂

Oef! AI heeft nog een hoop te leren… 😁 Ik ben benieuwd naar de andere afbeeldingen!

Helaas niet meer werkzaam bij Join Us - Take care all!
    Koolvis
    October 17, 2022

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    October 17, 2022

Kind van spiderman en een transformer

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Quinty
    Myth
    October 17, 2022

Wat een leuk topic! Ik edite een tijd terug veel voor de fun. Kan helaas geen filmpjes delen hiervan op de community😞

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Myth
    October 18, 2022

Albert Heijn hamsterweken 2023

Janice33
    Socializer
    October 18, 2022

Horse in kitchen, digital art

Ghosts in English countryside, watercolours

Mijn prompts en resultaten ^^ 😇