Skip to main content

Weekly Mission: Cooking time!

• 25 juli 2022
  • 4 reacties
  • 172 × bekeken
Weekly Mission: Cooking time!
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van een recept voor jouw lievelingsgerecht.

Kan jij heerlijk koken en heb je een geweldig recept dat je wil delen? Grijp je kans! Ben je minder goed in de keuken? Geen probleem, ook dan heb je vast een lievelingsgerecht en is er online wel een recept voor te vinden. Foto's van gerechten leveren natuurlijk bonuspunten op, krijg je al trek?

Vond je dit bericht interessant?

4 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 25 juli 2022

Zelf vindt ik Kip in Hoed erg lekker, online zijn veel recepten met kersen maar wij doen het altijd met ananas. 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 26 juli 2022

Hmm ik heb niet per se een lievelingsgerecht eigenlijk, vind alles wel lekker 🙈 Ik heb laatst voor het eerst spanakopita gemaakt, met de hulp van dit recept: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1194993/spanakopita. Dat was wel erg lekker (en gelukkig ook goed gelukt). Dit was het eindresultaat:

bouke
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 27 juli 2022

Het is misschien een inkoppertje aangezien veel mensen het lekker zullen vinden, maaar: Pizza! 

Ik vind het heel erg leuk om zelf brood te maken en ook pizza deeg, het boek ‘Flower Water Salt Yeast’ is hiervoor echt een aanrader. Eén van de recepten hieruit is de ‘48 hour Pizza Dough’, tot nu toe denk ik mijn favoriet! https://www.thechoppingblock.com/blog/the-best-homemade-pizza-ive-ever-made.

Qua ingrediënten kun je er natuurlijk op doen wat je zelf wil eventueel tomaten- met een beetje barbecue saus, of een soort ‘flammkuchen’ variant met crème fraîche, ik vind het allemaal lekker!

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 augustus 2022

Pizzaaaaaa! Zelf een pizzabodem met saus halen en geraspte kaas + mozerella… en de rest is up to you. Vaak doe ik er uien/paprika/kip met kipkruiden op. 🙈

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen