Skip to main content

Weekly Mission: Bucketlist

• 5 september 2022
  • 6 reacties
  • 88 × bekeken
Weekly Mission: Bucketlist
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van jouw bucketlist.

Onmogelijke, gekke, grappige, spannende en leuke dingen, ze staan vaak op een bucketlist om ooit een keer te doen. Wat staat er op jouw bucketlist en wat heb je al af mogen vinken?  Heb jij nog geen bucketlist gemaakt? Dan is dit het ideale moment om er een te beginnen!

Vond je dit bericht interessant?

6 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 5 september 2022

Zelf lijkt het me super tof, om ooit een luchtballon  vaart te doen. 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Mijn bucketlist:

Binnen het onderwijs werken. 
Heb ik in principe een soort van behaald, nu nog alleen die ene laatste  en lastige drempel over.

Engels docent tweedegraads worden. 
Ben ik naartoe aan het werken maar het lijkt mij supertof om dit uiteindelijk hopelijk (na een hele goede afweging) te gaan doen.

Op mijzelf wonen.
Dit is ook wel redelijk dichtbij maar kan wat mij betreft qua tempo wel wat sneller.

Mijn rijbewijs halen.
Wil ik echt ontzettend graag, of het mij ook daadwerkelijk gaat lukken is een tweede.

Meer nieuwe contacten opdoen, mensen leren kennen.
Ben ik mee bezig.

Naar Indonesië gaan.

Naar Engeland gaan.
Dit kan worden afgevinkt al was het niet de plek (Londen) waar ik echt naartoe wilde maar dit was ooit met een schoolkamp.

Naar Amerika gaan.
Misschien.

Naar Schotland gaan.
Vanwege de Netflix serie Outlander en ik vind het er mooi uitzien.

Cosplayen (en eventueel LARPen).
Nog nooit gedaan, wil ik wel supergraag een keer doen.

Een doe het zelf - Funko Pop maken van mijn favoriete boekpersonage.
Ben ik mee bezig op het moment, ik mis alleen nog goede luchtdrogende klei die nauwelijks barst, modelleergereedschap voor de klei en een goed design die boek - accuraat is tot zover mogelijk.

Cornelia Funke ontmoeten en mijn Reckless / Spiegelwereld - boeken laten signeren. 
Had ik ooit de kans voor een aantal jaar terug maar helaas niet gelukt. Misschien lukt dit wel ooit weer een keer.

Alle boeken die ik in mijn boekenkasten heb liggen en nog niet heb kunnen lezen, uitlezen.

En dat was het wel voor nu, denk ik.

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 september 2022

Op mijn bucketlist staat toch wel de route 66 in Amerika eens afrijden  😎

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 7 september 2022

Bucketlist dingetje is een interrail reis maken door Europa!

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 7 september 2022

Ik heb zelf niet echt een bucketlist. Ik zou het meer een blanco lijst noemen die steeds verder gevuld wordt als ik iets heel leuks heb gedaan. Ik probeer mezelf altijd een beetje uit te dagen en dingen te doen die buiten mijn comfortzone zijn. 

Selena
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 42 reacties
  • 8 september 2022

Oeh, ik heb al lang niet meer nagedacht over mijn bucketlist! Eens ff kijken…

​Het noorderlicht een keer zien

Dit staat toch wel bovenaan mijn lijstje, prachtig! Mijn gamersnaam is zelf gebaseerd op het noorderlicht ;)

Op reis naar IJsland

Reizen vind ik superleuk, maar dit is toch wel het land waar ik het liefste heen wil

Duiken bij the Great Barrier Reef

Hier zal ik haast achter moeten zetten, helaas is de Great Barrier Reef aan het sterven :((

Naar een concert gaan

Deze staat op de planning! 30 november ga ik eindelijk naar mijn eerste concert, en mag ik gaan rocken bij Evanescence en Within Temptation!

Weer gaan paardrijden

Jaren geleden deed ik regelmatig paardrijden, maar helaas moest ik stoppen. Nu heb ik pas weer op een paard gezeten, en was meteen weer verliefd! Nu nog de tijd en het geld vinden :/

Nou, dat was een top 5, ik heb toch nog meer op mijn bucketlist staan dan verwacht, ik kan wel uren blijven schrijven XD

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen