Nieuwe groepen in Zutphen

  • 28 March 2022
  • 6 reacties
  • 87 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Woop, woop, goed nieuws!

Join Us start een nieuwe locatie in Zutphen. Dus woon je in gemeente Zutphen? Dan zien we je graag! 

Meer info? Check onze website:

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

helaas val ik net buiten de doelgroep  ( 28 :P )   vanwaar niet tot 35  thougt?

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

helaas val ik net buiten de doelgroep  ( 28 :P )   vanwaar niet tot 35  thougt?

 

 

 

Hi, jammer dat je voor deze groep net te oud bent. Join Us Online heeft wel groepen t/m 30 jaar, je zou kunnen kijken of dat wat voor je is! Voor meer info: Join us Online - Join us (join-us.nu)

Reputatie 4
Badge +8

Vraagje laats waren leden/ groepen.join us bij bevrijding festivals is dat wel universeel?- gezien vrijwilligers mij uitnodigende van de discord 

Reputatie 5
Badge +5

Vraagje laats waren leden/ groepen.join us bij bevrijding festivals is dat wel universeel?- gezien vrijwilligers mij uitnodigende van de discord 

Iedereen was welkom bij Bevrijdingspop Haarlem, we hadden hier met Join Us een eigen Hang Out waar jongeren vanuit heel Nederland elkaar ontmoeten. Dit festival was gratis toegankelijk voor iedereen. Op de event pagina van de community zie je meer van dit soort (online) events voorbij komen, dus hou die zeker in de gaten! Groet, Naomi

Reputatie 4
Badge +8

Okay goed om.te weten bedankt 

Hoi, ik kom uit Vorden dus net naast Zutphen is dat ook toegestaan?☺️