Skip to main content

Nieuwe groepen in Zutphen

• 28 maart 2022
  • 6 reacties
  • 98 × bekeken

NaomiZ
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-medewerker
  • 22 reacties

Woop, woop, goed nieuws!

Join Us start een nieuwe locatie in Zutphen. Dus woon je in gemeente Zutphen? Dan zien we je graag! 

Meer info? Check onze website:

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 7 mei 2022

helaas val ik net buiten de doelgroep  ( 28 :P )   vanwaar niet tot 35  thougt?

NaomiZ
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Oud-medewerker
  • 22 reacties
  • 9 mei 2022
Wildmendjohn schreef:

helaas val ik net buiten de doelgroep  ( 28 :P )   vanwaar niet tot 35  thougt?

Hi, jammer dat je voor deze groep net te oud bent. Join Us Online heeft wel groepen t/m 30 jaar, je zou kunnen kijken of dat wat voor je is! Voor meer info: Join us Online - Join us (join-us.nu)

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 11 mei 2022

Vraagje laats waren leden/ groepen.join us bij bevrijding festivals is dat wel universeel?- gezien vrijwilligers mij uitnodigende van de discord 

NaomiZ
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Oud-medewerker
  • 22 reacties
  • 11 mei 2022
Wildmendjohn schreef:

Vraagje laats waren leden/ groepen.join us bij bevrijding festivals is dat wel universeel?- gezien vrijwilligers mij uitnodigende van de discord 

Iedereen was welkom bij Bevrijdingspop Haarlem, we hadden hier met Join Us een eigen Hang Out waar jongeren vanuit heel Nederland elkaar ontmoeten. Dit festival was gratis toegankelijk voor iedereen. Op de event pagina van de community zie je meer van dit soort (online) events voorbij komen, dus hou die zeker in de gaten! Groet, Naomi

Wildmendjohn
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+10
  • Niet meer actief
  • 113 reacties
  • 11 mei 2022

Okay goed om.te weten bedankt 

• 7 reacties
  • 12 juni 2022

Hoi, ik kom uit Vorden dus net naast Zutphen is dat ook toegestaan?☺️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen