Nieuwe groepen in Assen

  • 21 February 2023
  • 4 reacties
  • 75 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hiii, goed nieuws: in de gemeente Assen start Join Us met 2 groepen! Ben je tussen de 14-18 of 18-25 jaar? En woon je in de gemeente Assen (dus ook Loon, Ubbena, Rhee, Ter Aard, Zeijerveld, Witten, Graswijk en Anreep-Schieven), dan kun je je hier aanmelden voor Join Us Assen!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo 

 

Ik woon niet in drenthe maar wel vlakbij de grens (en voor mij goed bereikbaar) en het leek mij dus ook echt wel iets voor mij. Maar ik weet niet of ik mij dan ook kan aanmelden. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Denise27 

Uit ervaring moet je het gewoon proberen! Ik zit in een groep waar meer dan een kwart niet uit het “officiële” gebied komt. Even de begeleiding van de groepen bellen of mailen. Misschien kunnen ze met je mee denken.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Denise27 

Uit ervaring moet je het gewoon proberen! Ik zit in een groep waar meer dan een kwart niet uit het “officiële” gebied komt. Even de begeleiding van de groepen bellen of mailen. Misschien kunnen ze met je mee denken.

Wie kan ik contacteren precies? 😅. Hij gaf aan dat mijn postcode niet juist was namelijk, wat klopt voor de regio maar het is nog steeds goed bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Denise27 

Uit ervaring moet je het gewoon proberen! Ik zit in een groep waar meer dan een kwart niet uit het “officiële” gebied komt. Even de begeleiding van de groepen bellen of mailen. Misschien kunnen ze met je mee denken.

Wie kan ik contacteren precies? 😅. Hij gaf aan dat mijn postcode niet juist was namelijk, wat klopt voor de regio maar het is nog steeds goed bereikbaar.

Je zou altijd kunnen mailen naar info@join-us.nu. Zij kunnen deze vraag het beste beantwoorden.

Reageer