Hoe Noor een sociaal leven opbouwde!

  • 25 October 2023
  • 1 reactie
  • 78 × bekeken
Hoe Noor een sociaal leven opbouwde!
Reputatie 3
Badge +2

Noor gaat terug naar haar jeugd. De 17-jarige Noor was onzeker en stil, ze ging niet uit en zat veel thuis. Ze verhuisde naar Arnhem voor haar studie. Via social media zag ze dat iedereen leuke dingen doen en dacht ze, hoezo kan ik dit niet? Join Us kwam op haar pad en voelde dat ze niet meer alleen is en zette hele mooi stappen. Check het filmpje. 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Het onzekere, stille, het niet uitgaan, vele thuiszitten, op social media zien hoe leuk iedereen het wel niet lijkt te hebben van Noor doet mij serieus aan mezelf dénken.

 

Al hoor ik dat mensen in mijn naaste omgeving leuke dingen gaan doen naast dat ik zoiets op social media zie en kamp ik daar dan in vergelijking met Noor al echt vanaf mijn zesde mee (al bijna ruim 20 jaar lang, eng als je daar over nadenkt)

Probeer er al veel zelf aan te doen maar er lijkt naar mijn mening zo weinig van de grond te komen. Waardoor dat komt weet weet ik niet heel goed want ik ben een leuk persoon als het op afspreken aankomt met veel uiteenlopende hobby's en een fijne, kalme persoonlijkheid.

Daarnaast is er persoonlijk ook veel gebeurd waardoor ik ook nog niet echt heb gereageerd op sommigen die op mijn topics hebben gereageerd.

Reageer