Skip to main content
Oud-Community Manager
December 19, 2023

Eindejaarskalender | Winnaars 9 t/m 16 december

• December 19, 2023
  • 25 reacties
  • 517 × bekeken
Eindejaarskalender | Winnaars 9 t/m 16 december

Onze absolute trots deze maand is de eindejaarskalender, boordevol dagelijkse verrassingen! Iedere dag mag je een vakje openen en meedoen aan een gave winactie of een andere leuke verrassing ontdekken. Inmiddels zijn we over de helft en jullie doen nog steeds iedere dag mee. Tijd voor een nieuwe lading winnaars!

9 december: Noony naar keuze

1. @Just 
  2. @Danoontje 

10 december: Bavaria goodiebag

1. @Momo30700 
  2. @Wendy 
  3. @Uthorim 
  4. @Raji 

11 december: Fotoshoot bij Shoots & More 

1. @Leoiice 

12 december: 30min job coaching door Neill Roelofs van YoungCapital

1. @Amber18 
  2. @Panna 

13 december: Budgetland cadeaubon van € 25,-

1. @Stef.R 
  2. @Lisa23 

14 december: Join Us hoodie

1. @Vera 

15 december: 5 smart ledlampen van 123Led

1. @Ilse24 
  2. @Mickey93 
  3. @LAbull 
  4. @Lekkermijzelf13 

16 december: 1 custom houten sleutelhanger met een naam naar keuze

1. @Brittx0548 
  2. @EmilyVM 
  3. @Anoniem98 
  4. @JeroenV 
  5. @Strukje 

Gefeliciteerd aan alle winnaars! We nemen deze week contact met jullie op. Niet gewonnen? Blijf meedoen aan de acties op de eindejaarskalender. Er valt nog genoeg te winnen!

Alle winnaars zijn door de community manager willekeurig gekozen door gebruik te maken van een randomiseer tool.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

25 reacties

Cat
    Moderator
    December 19, 2023

Gefeliciteerd! En voor de gene niet niks gewonnen hebben, er is nog kans! <3

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
    𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
    Moderator
    December 19, 2023

🎉🎉🎉

Nice to meet you :)
    EmilyVM
    Master
    December 19, 2023

wauw gefeliciteerd iedereen die tot nu toe gewonnen heeft :D we hebben nog een paar dagen te gaan dus voor mensen die nog niet gewonnen hebben is er nog kans, ik hoop dat jullie ook wat winnen  :)

Mijn discord is: EmilyVM.
    Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    December 19, 2023

Gefeliciteerdddd aan alle winnaars! 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Niet meer actief
    December 19, 2023

Leuk!! Precies ook wat ik hoopte te winnen😂

The Ineffable Bookworm
    Myth
    December 19, 2023

Hoop dat ik in de derde ronde kans maak en anders daarna ofzo maar ik schat de kans zéér klein... 😅

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    The Ineffable Bookworm
    Myth
    December 19, 2023

wauw gefeliciteerd iedereen die tot nu toe gewonnen heeft :D we hebben nog een paar dagen te gaan dus voor mensen die nog niet gewonnen hebben is er nog kans, ik hoop dat jullie ook wat winnen  :)

Ik hoop het ook maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat ik echt kans ga maken

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Just
    Enthusiast
    December 19, 2023

Lekker ben zo blij! <3

Socializer
    December 19, 2023

Wat leuk!! Dankjewel 😁🥳🥳

Uthorim
    Supercharger
    December 19, 2023

Lekker heur