Welk voorwerp in je kamer laat je liever aan niemand zien?

  • 16 March 2024
  • 1 reactie
  • 34 × bekeken

Reputatie 6

Ja hoi, hey, hallo, daar ben ik weer met een nieuw topic. 

Is er een voorwerp in je kamer wat je liever aan niemand laat zien? 

Ik heb nog een knuffel van toen ik jonger was op mijn kamer liggen en uh.. die laat ik liever niet zien.. 🫣


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Mijn Funko Pops, want ik weet dan al hoe laat het is bij sommige mensen; "Oh, ben je daar niet wat te oud voor?"

 

Mijn dagboeken; dit is een grote no-go want het bevat mijn innerlijke, diepgaande zelf. Een kant die ik tot nu toe nog maar met één iemand echt durf te delen. Ouders & jongere broer en zus weten amper iets van deze kant omdat ik hoe ik mij daadwerkelijk voel veel voor mij hou vanwege de opmerkingen of misvattingen die ik redelijk vaak krijg van mijn huishouden. 

 

Mijn babylog/dagboek; dit is vrij oud en fragiel, dus wil absoluut niet dat het stuk gaat en daarnaast denk ik dat als ik het laat zien en laat lezen, iemand helemaal vol zal gaan schieten met tranen eventueel of zal zeggen "wat heftig" en er stil van gaat zijn--

 

Mijn gedichten. Mijn poëtische kant hou ik liever voor me.

 

Mijn twee Dungeons & Dragons dice setjes. Mits iemand van Dungeons & Dragons af weet, er geïnteresseerd naar is óf in een Dungeons & Dragons groepje met mij zit. 

Reageer