Sompige sokken of harde drums? | Dilemma Donderdag

  • 22 February 2024
  • 6 reacties
  • 59 × bekeken
Sompige sokken of harde drums? | Dilemma Donderdag
Reputatie 7
Badge +7

Het is tijd voor een klassiek dilemma waarover de meningen nog altijd verdeeld zijn. Want wat heb jij liever: Altijd natte sokken of iemand drumt heel hard door je heen als je praat? 😅

Wat kies jij?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als ik koude voeten krijg doordat ze nat zijn moet ik de hele tijd plassen en dat is echt heel onhandig.

Reputatie 6

Doe mij maar natte sokken, heb dan liever lauwe sokken als koud. Ik wil geen continue herrie.. blegh.

Reputatie 7
Badge +7

Doe mij maar natte sokken, heb dan liever lauwe sokken als koud. Ik wil geen continue herrie, krijg je ook extreem slaaptekort.. 🥴

Maar zover als dat ik het lees is de herrie alleen maar als je praat. S’nachts praat je niet… te minste ik praat niet in m’n slaap XD

Reputatie 6

Doe mij maar natte sokken, heb dan liever lauwe sokken als koud. Ik wil geen continue herrie, krijg je ook extreem slaaptekort.. 🥴

Maar zover als dat ik het lees is de herrie alleen maar als je praat. S’nachts praat je niet… te minste ik praat niet in m’n slaap XD

Oh ja ik las het verkeerd hahaha 🤣.

Badge +11

Maar zover als dat ik het lees is de herrie alleen maar als je praat. S’nachts praat je niet… te minste ik praat niet in m’n slaap XD

Stel dat je wel in je slaap praat en je schrikt wakker van een drummer, nee doe mij dan maar natte sokken 😆

Reputatie 6
Badge +8

altijd natte sokken en dan gewoon geen sokken meer aandoen

Reageer