Ik ben benieuwd jongens,
Wat is jullie gekste guilty pleasure? Die van mij is naturel chips met stoofvlees als ik geen zin heb om te koken
Laat het weten in de reacties!
Ik ben benieuwd jongens,
Wat is jullie gekste guilty pleasure? Die van mij is naturel chips met stoofvlees als ik geen zin heb om te koken
Laat het weten in de reacties!
Hallo Eva,
Mijn quilty pleasure is dat ik spaghetti door midden snij, omdat ik het gemakkelijker vind te eten.
Hey eva,
Die van mij is M&M met doritos, of kaas met chocolade hagels. Denk dat die van mij het raarste is .
Hoi Eva!
Die van mij is waarschijnlijk wel een boterham met kaas en appelstroop.
Gewoon boterham appelstroop met salami. Lekkerrr
Dikke vette kant en klare diepvries pizza uit de oven.
Klinkt super ranzig, maar pasta/rijst met van die witte bonen in tomatensaus er doorheen. Maaltijd die me tijdens uni overeind hield.
(dat of een blikje Monster)
Blikjes monster, zoals een ander al zei
Broodje döner op het station
Broodje döner op het station
Sowieso deze!
Youtube video's van funny fails en vliegen
Hoi eva. Dit vind ik nou oprecht een leuke vraag! Guilty pleasure is toch iets waar je gewoon niet vanaf kan blijven wat betreft voedsel? Anders sorry voor de verkeerde invulling ben niet zo goed met engelse woordjes.
Ik heb een top 3 die ik erg waardeer
1 bladerdeeg met ei,kaas en zout/peper uit de oven
2 (frituur) frietjes met een goede klodder mayo(niet het gezondste maar wel mega lekker)
3 een milka reep met oreo en/of praline erin.
Kan hier heel moeilijk vanaf blijven en als mensen mij niet tegenhouden soms(vooral nummer 2) dan zou ik nu wss nu tonnetje rond zijn haha.
Mijn gekste is denk ik toch wel pizza portobello. Niet al te gek,maar wel heerlijk!
Las het woordje gekste pas later dus nu heb je vooral lekker gekregen (hopelijk is dat niet erg ).
Nogmaals leuke topic en mij heb je iig weer laten lachen
Zuivelspread met jam op de boterham
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.