Dat méén je niet! | Weekly Mission

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 66 × bekeken
Dat méén je niet! | Weekly Mission
Badge +9
  • Community Manager
  • 174 reacties

Ken je die verhalen die zo grappig of raar zijn dat je denkt: "Dit kan niet echt gebeurd zijn!" 😂 Deel nu je meest bizarre avonturen en laten we samen lachen om de gekke dingen die we meemaken. Gooi je gekste verhalen in de mix! Laat een reactie achter en laat anderen meegenieten van jouw komische avonturen! Sharing is caring!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Spoiler vanwege gevoelige content. Het is een grappig/onhandig verhaaltje, maar toch voor de zekerheid, aangezien het als triggering ervaring kan worden. 

Ik was dus in de Hema met mijn moeder. Ik was nog erg jong (weet niet meer precies hoe oud) en ik zag op een kortingstafel een bak met zakmesjes liggen. Ik dacht aangezien die echt iets van 1-2 euro waren, ze nooit scherp konden zijn. Dus ik zet het mes tegen m’n duim aan om te voelen of het nu een echt mes is of niet. En ja, je kan het al raden... ik snij mezelf in m’n vinger. 🤐 Het begon me toch een partij te bloeden en dat terwijl het niet eens zo’n grote wond was. Ik raakte een beetje in paniek en heb op dat moment het mes met bloed terug gelegd, hopend dat niemand het zou zien en ben daarna snel m’n moeder gaan opzoeken. Later bedacht ik me dat dat niet zo slim is geweest. Waarschijnlijk denkt iemand die die zakmesjes daarna wilde kopen, dat er een moord mee is gepleegd of zo 😅. Maar goed, uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Er is gelukkig niks meer te zien van het wondje en ik ben ook niet verbannen van de Hema. 😊

 

Reputatie 6

Dit had ik dus vorige week- ik ging naar de wc in een restaurant met m'n zonnebril op mijn hoofd en die viel dus terwijl ik doorspoelde in het toilet. Ik had met mijn razendsnelle handen dus in dat toilet gegraaid om mijn zonnebril er (gelukkig ongedeerd) uit te vissen... Daarna goed mijn handen gewassen.. Moest er zelf wel erg hard om lachen..😂✨

Reputatie 3
Badge +3

Laatst wilde ik met iemand de tram instappen, en ik heb gezegd we gaan goed. Een vriend zei toen: “Hey we gaan verkeerd wtf!” Ik zei toen, omdat die vriend het altijd fout heeft haha, “Nee hoor geloof mij nou maar, we moeten naar schiedam niet naar rotterdam. Blijkt het dat die vriend het toch goed had en ik een beetje beschamend dacht zo van “huh maar ik heb alles goed voorbereid”

Reageer