Hoi allemaal,
Ik heb altijd al een soort fascinatie gehad voor tatoeages en hun verhalen. Ze kunnen namelijk zoveel zeggen over een persoon. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen op Join Us zijn die ook tatoeages hebben, en als die mensen er zijn daar dan wat over willen vertellen (mag ook privé).
Zelf heb ik 5 tatoeages.
- Een punt-comma met yingyang teken; voor mij betekend dat ik ben doorgegaan waar ik ook kon stoppen (dit refereert naar met name m’n depressie, maar ook naar de tijden dat ik me afvroeg wat voor zin het het allemaal nog heeft). En de yingyang refereert naar dat je geen licht kan hebben zonder donkerte en dat je geen donkerte kan hebben zonder licht, dus een evenwicht van de goede én slechte tijden
- Een vlinder waarvan 1 vleugel van bloemen is; voor mij betekend dat “trust the process”. Dus laat de controle over bepaalde dingen los, het komt vanzelf wel
- Zonnebloem; dat betekend voor mij vreugde en licht. Wist je dat zonnebloemen altijd naar de zon draaien? (Vandaar ook licht, ze gaat letterlijk met hun gezicht on de zon staan)
- Een anatomisch hart met bloemen eromheen die de leden uit mijn gezin representeren (mijn vader, moeder, twee broertjes en mij); het anatomische hart is gebaseerd op mijn favoriete lyrics “Honey, think of your heart, Yeah, the heart's too heavy to slow, Partly 'cause it's running the show, Partly 'cause the beat is connected to the feeling, And I've got the sweetest crush on you, baby, let's go” (Might as well dance, Jason Mraz). En voor de leden van mijn gezin; ik wou graag iets wat hun representeert, maar dan op mijn eigen manier. Dus elke bloem staat voor hun geboortemaand of sterrenbeeld.
- ”Listen to the song that is playing on your own souls radio” (We‘re all going home, The wanderer); met name betekend dit ‘luister naar je gevoel, met je hart en naar jezelf. Denk niet na over wat anderen denken of voelen’.