Skip to main content

snachts wakker maken

• February 5, 2026
  • 6 reacties
  • 63 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi het leek mij leuk om n topicspel te starten  waar kun je snachts voor wakker gemaakt worden ben benieuwd naar de reacties 😄😄 ik begin mij kun je snachts wakker maken voor n tosti met maisbrood geitenkaas (plakken) en salami  😊😊

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • February 6, 2026

Leuke vraag Jo Jo!

Voor mij is het toch wel een lekker broodje döner denk ik

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

Toch maar een bord Italiaanse pasta haha

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Indonesisch eten, Zwarte Woud kersentaart, Disney Twisted Wonderland (de game, manga, boeken, officiële merch of de anime), cosplay, Dungeons & Dragons (al lang niet meer gespeeld online, zou het zo graag weer willen oppakken...), Ben & Jerry's Marshmallow & 'S more ijs, wanneer een van de Disney Twisted Wonderland anime stemacteurs (die van de Engelse nasynchronisatie) live streamen op Twitch; ik volg er momenteel drie; Paul Castro Jr. (de stem van Riddle Rosehearts en van wie ik nu de live op Twitch gesigneerde Riddle print heb, hij heeft ook Freminet van Genshin Impact ingesproken), Jacob Carlson (de stem van Malleus Draconia en van wie ik de Malleus/Diasomnia print dolgraag gesigneerd wil hebben maar hij moet wachten op goedkeuring) en CyYu / Alejandro Saab (de stemacteur van Azul Ashengrotto en hij is ook nog eens een VTuber).

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • February 8, 2026

Liever wordt ik in de nacht helemaal niet wakker gemaakt. Maar voor een vakantie wordt ik altijd wel wakker. Of een lekker bolletje yoghurt amarena ijs.  

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • February 8, 2026

Hoi! Mij kan je echt wakker maken voor een vakantie of voor een lekkere poké bowl😋😊

dooublevision
Forum|alt.badge.img+2

“Indonesisch eten”

‘nuff said, Soto Ayam of Satay kan je me altijd voor wakker maken :’)