Ogen of haren? | Dilemma Donderdag

  • 28 March 2024
  • 11 reacties
  • 78 × bekeken
Ogen of haren? | Dilemma Donderdag
Reputatie 7
Badge +5

De zon schijnt, de lucht is blauw, dilemma donderdag, kom maar gauw! Stel je eens voor: je loopt op een mooie dag door de stad en ziet een reclame staan van een cosmetische kliniek.

VANDAAG 50% KORTING BEHANDELING: OOIT EENS JE OOGKLEUR OF HAARSTIJL WILLEN VERANDEREN? NU KAN HET!

Je loopt door, maar besluit je om te draaien, en je kiest:

  1. Om de kleur van je ogen veranderen
  2. Of je haarstijl aan te passen

Reageer hieronder wat jij liever wil!


11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

De haarstijl dat kan gewoon bij de kapper dus dat heeft mijn voorkeur. is ook wat minder pijnlijk lijkt me.

Reputatie 7
Badge +5

Ik zou wel paarse ogen willen hebben. Lijkt me wel gaaf, maar ja dat zou in principe ook wel kunnen met contactlenzen. En ik denk dat die behandeling wel een paar duizend eurootjes is, dus zelfs met 50% korting is het nog steeds super duur lol. 

Dus doe toch maar een andere haarstijl. Wellicht kunnen ze m’n haar wel een gekke kleur maken ofz. Regenboog haar lijkt me ook leuk. 

Reputatie 5
Badge +5

Oh my eyes, my eyes! 

 

Maar ook ik zal mijn haar willen veranderen, naar een kleur die ik al jaren wil, TURQOUISE! 

Reputatie 7
Badge +12

Oehh lastige, ik denk mijn haren omdat ik tevreden ben over mijn oog kleur.

Reputatie 5
Badge +4

mijn haren kan ik zelf wel veranderen of bij de kapper, dus ik kies voor mijn oogkleur veranderen!

ik zou graag mijn oogkleur feller willen hebben, want de kleur is beetje grijs groenig… dus om echt fel groene ogen te hebben lijkt me echt cool!

Reputatie 5
Badge +4

Ik zou wel graag een mooie bos krullen willen. Meerdere kappers zeggen dat er weinig mogelijk is met mijn haar, dus het hangt maar te hangen. Voor veel producten ben ik allergisch en ik heb de motoriek niet om het dagelijks te krullen. Dus ik zou mijn haarstijl dan veranderen.

 

Paarse ogen of felblauw lijkt mij ook wel, maar een beetje onnatuurlijk. Dan zijn mijn blauw/groene ogen prima. Daarbij kan ik niet alle kleuren even goed zien, dus vind het wel goed zo :P

Reputatie 6

Ik zou mijn oogkleur kiezen en dit veranderen naar een groene tint want dat lijkt me gaaf. Mijn haren vind ik prima zo.

Reputatie 4
Badge +5

ik zou voor haarstijl gaan, operatie om je oogkleur te veranderen zou wel eens mis kunnen gaan waardoor je blind word dus daarom dat niet

Reputatie 3
Badge +3

100% mn haar :) Mn haar wilt altijd niet meewerken en ben blij met mn oogkleur:D

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben niet perse tevreden met mn oogkleur 😔 maar het veranderen...idk

Reputatie 1
Badge +2

Haarstijl veranderen 

 

Reageer