Moederdag ideeën?

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 67 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Het is bijna weer zo ver! Het jaarlijkse moment waarbij je je moeder extra in de watten legt. Ik heb echter nog niet echt een idee wat ik nu weer ga verzinnen. Vorig jaar heb ik haar mee genomen naar Duitsland voor Uban fotografie in een verlaten oude fabieksterrein. Dat jaar daarvoor zijn we samen naar de Libelle zomerweek geweest. Ik zat zelf te denken om een dagje naar de spa te doen voor dit jaar. Maar weet het nog niet zeker. 

Wat gaan jullie dit jaar met moederdag doen? En hebben jullie nog moederdag cadeau inspiratie voor mij? 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb voor mijn moeder bij parfumado een moederdag pakketje besteld. Daar zitten 3 kleine parfummetjes in waarmee je per maand een flesje hebt

Reputatie 5
Badge +5

mijn moeder zegt altijd dat ze niks wil:) maar ik maak meestal iets leuks zelf, kaartje of bloemetjes bijv. vind het leuk om te knutselen en het is best persoonlijk.

Reputatie 7
Badge +11

Mijn moeder zegt ook vaak dat ze eigenlijk niks wil, maar voor Moederdag heb ik een Peter Pauper Live With Purpose Planner 2025 besteld (ben weg van hun dagboeken etc), samen met een leuke Greetz kaart. Hoewel de planner voor volgende jaar is, betekent dat ze dat jaar geen agenda/planner meer hoeft te kopen.

Ze vroeg zich af hoe zo'n ding eruit zag en ik heb het aan haar laten zien. Ik heb zowel de 2024 als 2025 versie en ga zeer waarschijnlijk ook voor de 2026 versie. Layout is elk jaar hetzelfde maar je kunt 'm naar eigen smaak pimpen en het is een érg praktisch ding om doelen, hoe klein of hoe groot en to do lijstjes in bij te houden, te reflecteren. Daarnaast is er ook een mindmap, month in review en year in review. Erg leuk dus.

Het is wel een vrij grote planner dat wel.

Reageer