Groene vingers | Weekly Mission

  • 25 March 2024
  • 5 reacties
  • 64 × bekeken
Groene vingers | Weekly Mission
Badge +9
  • Community Manager
  • 174 reacties

Lente alert! 🌿 Tijd om de tuinhandschoenen uit de kast te trekken of je vensterbank een groene makeover te geven. Wat groeit er bij jou thuis of in de tuin? Van die ene stoere cactus op je bureau tot jouw zelfgekweekte kruiden; we willen het allemaal zien. Deel jouw groene vondsten, successen, of juist die grappige misser. Foto’s 📸? Graag! Sharing is caring! 🌷


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Monstera, verkregen uit een stekje met 1 blad.

 

Drakenbloedboom, inmiddels al 5 jaar in huis

 

Badge +9

Ik speel een beetje vals, maar dit is het enige groen waarbij ik enigszins in staat ben om het in leven te houden 😁

Reputatie 7
Badge +5

Ik speel een beetje vals, maar dit is het enige groen waarbij ik enigszins in staat ben om het in leven te houden 😁

Haha same, ik heb een planten terrarium op m'n kamer. Das de enige manier hoe ik een plant in leven kan houden. Die heeft namelijk geen water nodig. 😊😅

Reputatie 6

Ik heb alleen nepplanten want ik kan niets in leven houden, ik vergeet dat. 😉

Reputatie 7
Badge +5

Haha same, ik heb een planten terrarium op m'n kamer. Das de enige manier hoe ik een plant in leven kan houden. Die heeft namelijk geen water nodig. 😊😅

Ik was nog vergeten om een foto te sturen. Hier is die hoor, m'n plant. Vol trots en ja deze leeft nog gewoon. 

 

Reageer