Skip to main content

favoriete kledingmerk

• December 26, 2025
  • 7 reacties
  • 59 × bekeken

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, 

Ben ik weer met een misschien wat moeilijke maar simpele vraag wat is jullie favoriete kledingmerk en waarom?

Mijn favoriete kledingmerk is Puma gezien het de hoofdsponsor is van de F1 en BWM en Porsche trouwens.

7 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 27, 2025

heyy!! ik heb niet echt een favo kledingmerk. Ik draag vooral veel merch!!

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • December 27, 2025

Ik haal meestal alle truien en shirt van de Sting. Vooral het merk DAILY AESTHETIKZ en LOST MINDS passen mij goed. Ik ben dan nogal kieskeurig kwa stijl maar hierin is voldoende haha.

voor broeken altijd Jack&Jones. Die zitten altijd fijn en vallen in mijn smaak. 

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Ik draag zelf echt vanalles! Ik vind zelf altijd Adidas prettig, het zit fijn en voelt niet meteen heel exclusief!

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 22, 2026

Hi,
Mijn favo schoenenmerk is Puma, heb echt n regenboog aan kleuren.

Kwa kleren draag ik veel verschillende merken. Ik ben niet zo van de dure fancy merken die t logo erop plakken en er dan 10x zoveel voor vragen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • January 22, 2026

Ik ben helemaal niet van de dure merken maar qua schoenen ben ik heilig overtuigd van Nikes 

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • January 23, 2026

Hi,
Mijn favo schoenenmerk is Puma, heb echt n regenboog aan kleuren.

Kwa kleren draag ik veel verschillende merken. Ik ben niet zo van de dure fancy merken die t logo erop plakken en er dan 10x zoveel voor vragen.

Heb je ook van Puma een favoriete type schoenen soort?

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • January 23, 2026

Ik ben helemaal niet van de dure merken maar qua schoenen ben ik heilig overtuigd van Nikes 

Begrijpelijk ik draag zelf meestal Addidas schoenen of mijn speciale Puma Redbull Racing schoenen het liefst