Skip to main content

Boxershort of Slip

• April 24, 2025
  • 6 reacties
  • 207 × bekeken

JordyP
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3

goede avond iedereen, ik zit met iets waarbij ik jullie advies nodig heb.

ik draag normaal boxershorts, maar met voetbal draag ik een slip zodat alles goed op de plek blijft zitten als ik over het veld ren, dat bevalt eigenlijk wel goed en wil dat eigenlijk wel vaker gaan doen maar ben bang dat ik gepest wordt daarmee :( wat zouden jullie doen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • April 24, 2025

Hallo Jordy,

Ik kan me die vraag goed voorstellen en je zorgen maar uiteindelijk gaat het erom dat je doet wat voor jou het beste voelt, fysiek of psychisch. Het belangrijkste is dat jij je er fijn bij voelt en als dat ook echt zo is dan hebben eventuele opmerking ook minder effect want wat maakt het uit wat men ervan vind als jij je ergens goed bij voelt. Aan de andere kant is het makkelijk gezegd en heb ik zelf in het verleden veel ervaring met pesten gehad als gepest persoon. Toch denk ik dat het uiteindelijk het belangrijkste is dat je doet wat jij wil en dat je daar achter staat. Ik hoop dat je iets vind wat voor jou goed voelt!

Royke
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • April 25, 2025

Hey Jordy,

Ik sluit me volledig aan bij wat Oscar heeft geschreven. Uiteindelijk gaat het erom wat jij prettig en comfortabel vindt. Mijn advies, is om je niet tegen te laten houden door wat anderen misschien zouden kunnen denken. Door je leven zullen er altijd mensen zijn die iets van je gaan vinden, zowel op een positieve als negatieve manier. De kunst is om achter je eigen keuzes te staan en degene die jouw leven zuur proberen te maken achter je te laten en je juist te focussen op de mensen die wél achter je staan. Blijf vooral doen wat goed voelt voor jou!

Vince
  • Master
  • April 25, 2025

Yo Jordy,

Ik snap wel dat je bang bent voor gezeur of dat mensen er iets van zeggen, maar uiteindelijk ziet niemand wat je onder je sportkleren draagt. En zelfs als iemand het zou weten: waarom zou het ze iets kunnen schelen? Je kiest voor comfort en prestatie – dat is juist slim.

Soms moet je gewoon doen wat goed voelt voor jezelf. En hoe meer jij er zelf chill mee bent, hoe minder mensen er wat van zeggen. En als iemand er tóch iets over zegt? Gewoon lachen en zeggen: “Ja, werkt top, moet je ook eens proberen.”

Dus ja, niks mis mee!

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • April 25, 2025

Performance gaat voor toch?🙂

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2025

Hi ​@JordyP,

Uiteindelijk is het jouw lichaam en niet die van andere natuurlijk.

Mochten ze je toch voor paal willen zetten niks van aantrekken.

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 23, 2025

Heey Jordy, 

Je moet vooral doen wat voor jouw goed voelt. Mensen weten niet wat jij onder je kleding aan heb.

Blijf vooral je zelf en laat je niet door iemand tegenhouden :)

Doe wat voor jouw goed voelt :)