Skip to main content

Zoeken naar hardloop muziek/podcasts

• February 8, 2026
  • 3 reacties
  • 52 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Ik ben begonnen met het trainen voor de 5km alleen vraag ik mij af: wat vinden jullie fijne muziek om op hard te lopen of wat zijn misschien leuke podcasts om naar te luisteren tijdens het trainen? Ik weet zelf niet echt wat fijn is ook om goed tempo te kunnen houden tijdens het hardlopen.🏃‍♀️ 

3 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Nienn, zelf heb ik geen ervaring met hardlopen, maar ik heb wel voorbij horen komen dat er op Spotify afspeellijsten zijn waar nummers dezelfde bpm (beats per minute) hebben. Dit heb ik voorbij horen komen bij Myron Koops. Hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen. Groetjes Britt

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Supercharger
  • February 9, 2026

Hoi Nienn, zelf heb ik geen ervaring met hardlopen, maar ik heb wel voorbij horen komen dat er op Spotify afspeellijsten zijn waar nummers dezelfde bpm (beats per minute) hebben. Dit heb ik voorbij horen komen bij Myron Koops. Hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen. Groetjes Britt

Daar ga ik zeker naar kijken! Bedankt voor je reactie!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • February 11, 2026

Hoi nien, leuk dat je ook aan het trainen bent voor een 5km loop. Welke ga je doen? Ik persoonlijk vind het fijn om muziek met tempo er in, denk aan bijv hardstyle ofz als het natuurlijk niet je genre is snap ik dat ook, maar persoonlijk luister ik daar naar tijdens het hardlopen