Skip to main content

Hoii,

Wat voor fruit vind jij het lekkerste om te eten?

Ik eet graag khaki, frambozen en sinaasappels. Nu het winter is ligt er overal Khaki fruit in de supermarkten en dat vind ik super lekker.

Het fruit wat ik wat minder vind is kiwi. Vaak is het zuur en die pitjes gaan tussen je tanden zitten. 

Heb je ook een soort fruit wat je echt niet lust?

Hey Charlotte,

Zelf persoonlijk ben ik niet echt van het fruit, maar ik vind kiwi en druiven heel erg lekker. Ik vind banaan echt heel erg vies. Voor de rest ben ik meer een snoepkont 🙂.

Hey hey,

persoonlijk hou ik vooral van meloen, gele kiwi en druiven en ik heb echt een hekel aan groene kiwi. :)

Ik houd zelf erg van tropische vruchten. Denk aan mango, passievrucht, ananas, verschillende meloenen en dat soort dingen. 

Fruit die ik niet zo lekker vind zijn druiven. Maar rozijnen dan weer wel😂

Hoi,

Zelf heb ik het liefst kersen of peren. Je maakt me daarentegen echt niet gelukkig met een ananas.

Ik vind mango het lekkerste als fruit. Maar kaki is ook wel een lekkere fruit maar voor sommige onbekend. Smaakt ook best wel zoet

Verder ja vind ik andere fruit ook wel lekker maar mango overtreft alles denk ik toch wel

Ik vind mango en druiven het lekkerst. Maar er zijn ook andere fruitsoorten die ik lekker vind. Appel en bramen bijvoorbeeld.

Appel

Mango

oeh ik hou het meest van aardbeien! Ananas en kiwi niet zo, dat gaat prikken op mijn tong haha

Goeie vraag ik ben dol op kiwi’s en peren 

Reageer