Wat voor dagritme heb jij?

  • 22 March 2024
  • 8 reacties
  • 68 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ben jij meer een ochtendmens, of een avondmens? Hou je van vroeg opstaan, of van lang uitslapen? En ben je iemand die het 's avonds ervan neemt om het laat te maken, of ga je liever wat eerder naar bed?

Disclaimer: Je antwoord uitgaand van de situatie waarbij je niet gebonden bent aan werktijden


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

ik ben en blijf een avond mens. als ik niet zou hoeven werken zou ik het graag tot 2 uur willen maken bijvoorbeeld. maar door mijn stage gaat dat niet en lig ik op zijn vroegst al om 9 uur op bed. als het dan eenmaal weekend is kan ik ook niet laat meer opblijven want ik word snel moe

Reputatie 5
Badge +6

Avondmens, heb lang nodig om echt wakker te worden/zijn.

Reputatie 6
Badge +8

ik ben een ochtendmens, vind vroeg opstaan fijn

Reputatie 6

Ik ben wel echt een avondmens, ik word actiever en heb meer concentratie. 

Reputatie 4
Badge +5

Ik ben zelf meer een avondmens. Hou ervan om het lekker laat te maken 's avonds. En ook (mede daardoor) slaap ik 's ochtends over het algemeen lekker lang uit, in het weekend wel tot 10.00 uur of 10.15 uur.

Reputatie 3
Badge +5

Ik ben een avondmens maar ook vaak een nachtdier🤣 ( als ik niet hoef te werken ) 

Uitslapen doe ik ook graag🙌🏾 

Vroeg opstaan ben ik geen voorstander van🥲

Reputatie 7
Badge +11

Wisselt, als ik moet werken ben ik deels een ochtendmens; ben dan al om kwart voor 5 's ochtends wakker. Wanneer ik niet werk ben ik toch echt een avondmens. Ik blijf met gemak tot 11 uur 's ochtends liggen als ik dat wil en ga pas om 1 uur 's nachts slapen 

Reputatie 2
Badge +2

Momenteel ben toevallig precies hieraan aan het werken! Vroeger als kind echt een luilak en vrijwel altijd pas na 15:00 wakker maar sliep dan ook altijd veel te laat…

nu ben ik blij als ik t red tot 8:oo s en niet eerder al ergens door gewekt wordt, maar voordat ik 2 koppen koffie op heb ben ik echt niet te pruimen hoor hahahahaha 😂😂😂🤭

Reageer