Wat is jouw favoriete lekkernij?

  • 17 March 2024
  • 7 reacties
  • 53 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

En dan bedoel ik: wat je het liefst eet/snoept buiten het reguliere ontbijt, lunch of avondeten om

We hebben bijna allemaal wel iets dat we niet kunnen laten om op te eten als het voor onze neus verschijnt, zo lekker. Ik heb dat wel in ieder geval. 😉

Ik ben benieuwd naar jouw lievelingslekkernij. 👀 Voor mij is het in ieder geval Chips, en dan vooral Pringles (met name de Barbecue smaak is op dit moment een kleine verslaving voor mij, moet ik echt mee oppassen dat ik daar niet te veel van eet 😁).


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

En dan bedoel ik: wat je het liefst eet/snoept buiten het reguliere ontbijt, lunch of avondeten om

We hebben bijna allemaal wel iets dat we niet kunnen laten om op te eten als het voor onze neus verschijnt, zo lekker. Ik heb dat wel in ieder geval. 😉

Ik ben benieuwd naar jouw lievelingslekkernij. 👀 Voor mij is het in ieder geval Chips, en dan vooral Pringles (met name de Barbecue smaak is op dit moment een kleine verslaving voor mij, moet ik echt mee oppassen dat ik daar niet te veel van eet 😁).

Ik eet niet echt zoveel meer na mn eten wat ik normaal altijd doe ben een beetje op mn gewicht aan het letten af en toe neem ik wel eens iets ongezonds maar vooral neem ik altijd gewoon gezond eten ben weeg nu iets rond de 66 kilo wat voorheen eerst meer dan 66 kilo was

Reputatie 6

Bokkenpootjes! ✨

Reputatie 5
Badge +5

noodlesoup met garnalen, wat groente en lente ui <3

(kan ook als lunch, maar ik kan het elk moment van de dag eten TE LEKKER XD)

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben erg verslaafd aan Japanse snoepjes. En dan met name de snoepkits waarbij je ze zelf kunt maken. Heel geinig. Gelukkig eet ik het bijna nooit 

Red Bull⚡🙃

Reputatie 3
Badge +3

My favourite snacks are mochi’s (sweet sticky rice with a sweet sauce) and Korean corn Dog (fried hotdog with hot sauce) but a corn dog can you always good to eat as a dinner 

greetings

Reputatie 7
Badge +11

Indonesische spekkoek volgens geheim familierecept van mijn oma, zonder twijfel. Tegenwoordig maakt mijn pa 'm maar het was een heel gepuzzel om uiteindelijk de familierecepten te ontrafelen want mijn oma had dingen weggelaten of expres de verkeerde ingrediënten/hoeveelheid erbij gezet. 

 

Volgens mijn ouders kon ze ontiegelijk goed koken en eigenlijk móet ik deze recepten ook leren want ze worden van generatie op generatie aan elkaar doorgegeven lijkt mij.

 

Ik mis haar nog altijd ontzettend elke dag. Ze was net zoals ik een zoetekauw haha.

 

Recentelijk heb ik Indonesische Lumpur geprobeerd zoals mijn oma die maakte vroeger maar dan gemaakt door m'n pa (rijstrolletjes met gehakt, is een snack maar het vult zo erg dat je niet meer aan de lunch hoeft na eentje) en Indonesische Panskrit, ook een snack (geen idee of ik het zo goed schrijf) ; een gehaktgoedje met groente dat veel weg heeft van Indonesische gehaktballetjes met daaromheen een stukje bladerdeeg ook gemaakt door m'n pa, zó lekker...

Reageer