Wat is jou favoriete soort thee?

  • 4 March 2024
  • 9 reacties
  • 94 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Gister was ik met @Roseceous op stap. We zijn in verschillende shops geweest, waaronder Dille & Kamille. Wat heeft die winkel een hoop verschillende soorten thee. Ik wist dat niet eens. Sommige mensen vinden dat super leuk, allerlei verschillende soorten proeven, maar voor mij is thee een vorm van ontspanning. Ik ben daarom zelf niet zo van het afwisselen. Ik drink eigenlijk alleen maar groene thee met citroen of brandnetel thee.

Wat is jou favoriete thee soort waar je lekker even helemaal mee kan ontspannen? Of ben je toch meer een koffie liefhebber 👀


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Groene thee, citroen en sinaasappel vind ik erg lekker. Maar ik wissel ook wel eens af met kersenthee of bosvruchten bijvoorbeeld. Vorige week heb ik voor het eerst frambozenthee gehad, ook niet verkeerd.

Reputatie 7
Badge +7

De zwarte thee sweet orange van Simon Levelt en die is zoooo lekker, verder ben ik gek op sterrenmunt omdat het na zoethout smaakt. En van de Yogi Tea vind ik Green Balance lekker😁

Reputatie 5
Badge +6

Aardbeien Thee,

Met (te) veel suiker.🙈

Reputatie 4
Badge +2

Ik vind die ‘carmalized pear ‘ heel lekker 😍

Reputatie 5
Badge +5

Oewh ja die is ook lekker!

Reputatie 7
Badge +11

Geef mij maar liever warme chocolademelk met slagroom, kaneelsuiker en mini - marshmallows. 

Heb één keer appelkaneelthee geprobeerd, vond er niks aan.

Reputatie 6

Ik vind sterrenmunt, zoethout en kaneelthee het lekkerst! ✨

Verse munt thee met citroen of limoen, is favoriet.

Reputatie 4
Badge +4

Oh ik vind alle thee super lekker! Maar mijn favorieten zijn toch wel kruidentheetjes zoals gember, kamille, munt etc. Deze heb ik dan vers of de winterthee van pickwick 😋

Reageer